Αυτές είναι οι τροφές που «ξυπνούν» το μυαλό



Όλο και περισσότερες έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην καλύτερη μνήμη.


Ερευνητές του Ινστιτούτου Τάουμπ του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η έκπτωση της μνήμης μπορεί να βελτιωθεί αισθητά χάρη στην κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών!

Μάθετε τι να φάτε για να δείτε αμέσως τη διαφορά.

Σταυρανθή λαχανικά

%ce%bb%ce%b1%cf%87%ce%b1%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b1

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Γήρανσης των ΗΠΑ, η κατανάλωση σταυρανθών λαχανικών, απομακρύνει τον κίνδυνο της γνωστικής εξασθένησης, καθώς και χρόνιων παθήσεων όπως η καρδιοπάθεια και ο διαβήτης τύπου 2.

Προϊόντα ολικής άλεσης

%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%ac%ce%bb%ce%b5%cf%83%ce%b7

 

 

 

 

 

Τα προϊόντα ολικής άλεσης όπως τα δημητριακά, το ψωμί και τα μακαρόνια ολικής άλεσης περιέχουν φολικού οξέως, βιταμίνης Β12 και βιταμίνης Β6 που βελτιώνουν την λειτουργία του μυαλού.

Τα πολύτιμα Ω-3

%cf%89%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%b1-%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b1

 

 

 

 

 

Τα πολύτιμα λιπαρά οξέα Ω-3 περιέχουν υψηλά επίπεδα DHA παίζουν ζωτικό ρόλο στην υγεία του νευρικού συστήματος καθώς Τα Ω-3 συναντώνται κυρίως στα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, αλλά και στο ιχθυέλαιο, το καρυδέλαιο και τον λιναρόσπορο.

Πασατέμπο για ψευδάργυρο

%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%83

 

 

 

 

 

Ο πασατέμπος είναι πλούσιος σε ψευδάργυρο ο οποίος ενισχύει τις νοητικές λειτουργίες του εγκεφάλου και την δυνατότητά του να σκέφτεται.

Μπρόκολο

%ce%bc%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%bf

 

 

 

 

 

Το μπρόκολο είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Κ, που βελτιώνει τις γνωστικές λειτουργίες και ενισχύει τη δύναμη του μυαλού.