Κατακράτηση υγρών: Πέντε φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης



Η κατακράτηση υγρών είναι ένα βασανιστικό σύμπτωμα, το οποίο δεν ταλαιπωρεί μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες.


Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες η κατακράτηση υγρών μπορεί να προκληθεί από:

κακή διατροφή,

έκθεση σε κάποιες τοξίνες,

προβλήματα του θυρεοειδούς

ορισμένες ασθένειες, όπως η νεφρική ανεπάρκεια.

Οι γυναίκες μπορεί επίσης να έχουν κατακράτηση υγρών κατά τη διάρκεια του εμμηνορροϊκού τους κύκλου και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Δείτε πως θα απαλλαγείτε από την κατακράτηση υγρών

Ασκηθείτε

 

 

 

 

 

 

Η τακτική καρδιαγγειακή άσκηση αφενός αυξάνει το ρυθμό της καρδιάς αφετέρου ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα η άσκηση θα πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 30 με 60 λεπτά.

Μειώστε το αλάτι

 

 

 

 

 

 

Έρευνες που έχουν δημοσιευτεί στην ιατρική επιθεώρηση PLOS ONE κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η υψηλή πρόσληψη αλατιού, μπορεί να αυξήσει την κατακράτηση υγρών δημιουργώντας ανισορροπίες στον οργανισμό.

Πιείτε νερό

 

 

 

 

 

 

Ακούγεται παράδοξο, αλλά ένας καλά  ενυδατωμένος οργανισμός κάνει λιγότερη κατακράτηση υγρών. Και αυτό γιατί όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος έχει την τάση να κρατάει περισσότερο νερό σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τα επίπεδα του νερού να πέσουν πολύ χαμηλά.

Μειώστε την πρόσληψη ζάχαρης

 

 

 

 

 

 

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης το σώμα σας. Αυτό με τη σειρά του θα οδηγήσει σε κατακράτηση υγρών.

Ακολουθήστε ισορροπημένη διατροφή

 

 

 

 

 

Βάλτε στο πιάτο σας περισσότερες φυσικές τροφές για να μην κάνετε κατακράτηση υγρών. Οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που εξαλείφουν τις ελεύθερες ρίζες.