Κρυολόγημα: Με ποια διατροφή θα το αντιμετωπίσετε



Όταν το κρυολόγημα χτυπά την πόρτα σας είναι απαραίτητες ορισμένες δυναμωτικές τροφές που θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σας και θα σας κάνουν να σηκωθείτε γρήγορα από το κρεβάτι .


Οι γιατροί είναι κατηγορηματικοί! Μην παίρνετε αντιβιοτικά για  να αντιμετωπίσετε το απλό κρυολόγημα το οποίο ,περνάει με ξεκούραση, κατάλληλη διατροφή και τα ανάλογα φάρμακα στην περίπτωση που έχετε πυρετό.

Μάθετε ποια είναι η κατάλληλη διατροφή για να το καταπολεμήσετε!

Κοτόσουπα

Το γιατρικό της γιαγιάς είναι θαυματουργό αφού όχι μόνο μας παρέχει με τα απαραίτητα υγρά που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να καταπολεμήσει τους ιούς, αλλά ταυτόχρονα μειώνει και τη φλεγμονή, που προκαλεί ενοχλητικά συμπτώματα όπως ρινική καταρροή.

Εσπεριδοειδή

Σύμφωνα με μελέτες τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και τα υπόλοιπα εσπεριδοειδή μπορεί να μειώσουν τα συμπτώματα του κρυολογήματος κατά 23%.

γριπη

 

 

 

 

 

 

Σελήνιο

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε σελήνιο όπως τα φιστίκια, τα στρείδια, τα μύδια και τα καβούρια περιέχουν κυτοκίνες οι οποίες  έχουν την ιδιότητα να απομακρύνουν τον ιό μια ώρα αρχύτερα.

Μανιτάρια

Όπως και το σελήνιο, έτσι και τα μανιτάρια αυξάνουν την παραγωγή κυτοκινών που βοηθούν στην καταπολέμηση τέτοιου είδους ασθενειών

Μαύρο πιπέρι

Μπορεί να προκαλεί φτέρνισμα αλλά το μαύρο πιπέρι περιέχει πιπερίνη, η οποία έχει αναλγητικές και αντιπυρετικές ιδιότητες.

%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%b9

 

 

 

 

 

Μέλι

Το μέλι χάρη στις αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητές του, βοηθούν στην καταπολέμηση των ιών, των βακτηρίων και των μυκητών.