Μήπως ήρθε η ώρα να πάρετε βιταμίνες;



Όταν νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι και γενικά νιώθετε πολύ πεσμένοι έχετε αναρρωτηθεί μήπως σας λείπουν κάποιες βιταμίνες;


Δείτε σε ποιες περιπτώσεις ο οργανισμός κρούει το καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά

Έχετε άγχος πολύ άγχος

Το έντονο άγχος και στρες αποδυναμώνει τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό σύστημα με συνέπεια να είστε περισσότερο ευάλωτοι στις διάφορες αρρώστιες. Μήπως σας λείπει βιταμίνη C  η οποία είναι μια από τις βιταμίνες που μειώνονται πιο γρήγορα, όταν κάποιος είναι στρεσαρισμένος. Οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνετε περισσότερα πορτοκάλια και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D.

Ένοχα φάρμακα

Η λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων όπως τα αντιβιοτικά, τα αντιφλεγμονώδη και άλλα εξαντλούν από  τις αποθήκες του οργανισμού τα αποθέματα βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων.
Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνεται τροφές που έχουν σίδηρο ασβέστιο και  φολικό οξύ.

Δεν τρώτε ποτέ κρέας

Όσοι ακολουθούν μια διατροφή από την οποία απουσιάζει παντελώς το κρέας ο οργανισμός τους δεν λαμβάνει τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται.  Η πιο σημαντική βιταμίνη που λείπει από τους χορτοφάγους είναι η βιταμίνη Β12 η οποία λαμβάνεται μονάχα από ζωικά προϊόντα. Φροντίστε να καταναλώνετε άλλα παράγωγα κρέατος που περιέχουν τη σημαντική αυτή βιταμίνη.

Έχετε κοιλιοκάκη

Η κοιλιοκάκη είναι μια αυτοάνοσο νόσημα και όσοι υποφέρουν από αυτή έχουν δυσαναεξία στην κατανάλωση  προϊόντων που περιέχουν γλουτένη.
Μια δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να βοηθάει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου αλλά όμως δημιουργεί ελλείψεις σε κάποια θρεπτικά περιστατικά που είναι απαραίτητα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Κάνετε σκληρή προπόνηση

Οι αθλητές που κάνουν σκληρή δοκιμασία πρέπει να αναπληρώνουν όσα στοιχεία χάνουν μετά από κάθε έντονη προπόνηση. Κυρίως χρειάζονται ηλεκτρολύτες, όπως είναι το νάτριο και το κάλιο, τα οποία κατά κύριο λόγο αναπληρώνονται με ενεργειακά ποτά.