Παλάμες που ιδρώνουν: Tips για να απαλλαγείτε με φυσικό τρόπο!



Η παλαμιαία υπεριδρωσία είναι ένα πρόβλημα που φέρνει πολλούς ανθρώπους σε δυσάρεστη θέση στις κοινωνικές τους συναναστροφές.


Δείτε μερικούς απλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να καταπολεμήσετε φυσικά το πρόβλημα της υπεριδρωσίας στις παλάμες:

Η μαγειρική σόδα και η μωρουδιακή πούδρα (ταλκ) είναι δύο καλές θεραπείες για την ήπια υπεριδρωσία

Τα αλκαλικά στοιχεία που περιέχει η μαγειρική σόδα αντιδρούν με τον ιδρώτα και κρατούν τα χέρια πιο στεγνά. Παράλληλα το ταλκ βοηθάει στην πρόληψη των οσμών ενώ απορροφάει και τον ιδρώτα.

Ναι στο χυμό ντομάτας

 

 

 

 

 

 

Ο χυμός τομάτας είναι πολύ ευεργετικός για το δέρμα καθώς εμποδίζει την εφίδρωση και διατηρεί το δέρμα καθαρό. Ξεκινήστε να πίνετε χυμό τομάτας μία φορά την ημέρα για μια ολόκληρη εβδομάδα. Θα παρατηρήσετε μια μείωση στην παλαμιαία εφίδρωση.

To δεντρολίβανο είναι ένα ήπιο ηρεμιστικό, το οποίο” ρίχνει” την πίεση βάζοντας φρένο στο άγχος και στο στρες και επομένως και στην υπερβολική εφιδρωσία.

Το δεντρολίβανο μπορεί να βρεθεί σε συμπληρώματα, σε έλαια αρωματοθεραπείας, σε κεριά, σε καρυκεύματα, σε σαμπουάν, κλπ.

Ψευδάργυρος

 

 

 

 

 

Ο ψευδάργυρος είναι ένα πολύ σημαντικό μέταλλο για την καλή υγεία αλλά και όπλο κατά της εφίδρωσης και την πρόληψη της κακοσμίας.

Μπορείτε είτε να πάρετε ψευδάργυρο από συμπληρώματα ανά ημέρα, ή να τρώτε τις κατάλληλες τροφές που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο όπως:

Συκώτι

Κρέας (βοδινό, κοτόπουλο, αρνί, χοιρινό, ελάφι)

Μανιτάρια

Μαγιά της μπύρας

Ενισχυμένα με ψευδάργυρο δημητριακά του πρωινού γεύματος

Ενισχυμένα με ψευδάργυρο γαλακτοκομικά (γάλα τυρί γιαούρτι)

Μπανάνα