Σπλαχνικό λίπος: Πώς θα το «κάψετε» για πάντα;



Το σπλαχνικό λίπος θεωρείται άκρως επικίνδυνο για την υγεία.


Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν δύο είδη κοιλιακού λίπους: το υποδόριο και το σπλαχνικό. Το υποδόριο βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα και αποτελείται από λιποκύτταρα.

Το σπλαχνικό εντοπίζεται βαθιά μέσα στην κοιλιά και θεωρείται από τους ειδικούς το πιο επικίνδυνο. «Δρα ως αδένας, εκκρίνοντας σε μεγάλες ποσότητες βλαπτικές ορμόνες, όπως η κορτιζόλη, οι οποίες διεγείρουν την όρεξη για την κατανάλωση κυρίως γλυκκών και λιπαρών τροφών» επισημαίνει ο Eric Ravussin, Ph.D. Τα καλά νέα είναι ότι το σπλαχνικό μπορεί να ελαττωθεί άμεσα!

Δείτε τι να κάνετε

Περπατήστε

Το περπάτημα για 15 λεπτά αμέσως μετά το φαγητό αποδεικνύεται σωτήριο για να απαλλαγείτε από το σπλαχνικό λίπος. Μελέτη στο Exercise and Sport Sciences Reviews έδειξε ότι το πολύ καθισιό αυξάνει την περίμετρο της μέσης πράγμα που δεν κάνει καλό στην υγεία.

Προσοχή στο άγχος

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Γέιλ απέδειξε ότι οι γυναίκες με χρόνιο άγχος τείνουν να έχουν περισσότερο κοιλιακό λίπος από εκείνες που δεν αγχώνονται. Η καλύτερη συνταγή είναι να εκπαιδεύστε τον εαυτό σας να μην αγχώνεται

Με μέτρο οι υδατάνθρακες

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα βρήκε ότι άνθρωποι που ακολούθησαν μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες και περισσότερα λιπαρά έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος από εκείνους που ακολούθησαν τον αντίθετο συνδυασμό.

Ναι στα γαλακτοκομικά

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί ανακάλυψαν ότι όσοι έτρωγαν τρεις μερίδες γάλα, γιαούρτι ή τυρί τη μέρα έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος έπειτα από 12 εβδομάδες συγκριτικά μ’ εκείνες που έτρωγαν λιγότερα γαλακτοκομικά.