Χοληστερίνη: Πέντε tips για να ρίξετε φυσικά



Η αυξημένη χοληστερίνη ταλαιπωρεί κόσμο και κοσμάκι κυρίως μετά την περίοδο των Χριστουγέννων.


Ο χρυσός κανόνας είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή ώστε να μην ανεβαίνει η χοληστερίνη. Μάθετε με ποιους τρόπους μπορεί να τη ρίξετε όπως προτείνουν οι επσιτήμονες τη Mayo Clinic.

Χάστε βάρος

Χάνοντας 5 ή 10% του σωματικού σας βάρους, θα βοηθήσετε στην μείωση των επιπέδων χοληστερίνης. Βάλτε την κίνηση στην καθημερινότητά σας, κάνοντας μικρές βόλτες στη γειτονιά, αντί να κάθεστε στον καναπέ, ανεβείτε τις σκάλες και ξεχάστε το ασανσέρ.

 Φαγητά που ωφελούν την καρδιά

Ο γενικός κανόνας υπαγορεύει να λαμβάνετε λιγότερο από 7% από κορεσμένα λιπαρά από τη διατροφή σας και επιβάλλει να προτιμάτε κρέας με ελάχιστα λιπαρά, γαλακτοκομικά χωρίς ή με λίγα λιπαρά και Ω3, που θα βρείτε στα λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλα κ.ά.).

 

 

 

 

 

 

Καλό είναι να περιορίσετε τα trans λιπαρά που βρίσκονται στα τηγανητά καθώς και σε συσκευασμένες τροφές του εμπορίου (π.χ. έτοιμα κέικ, μπισκότα κ.ά.).

Βάλτε στο τραπέζι σας φρούτα και λαχανικά και επιλέξτε προϊόντα ολικής άλεσης για να έχετε πάντα υπό έλεγχο τις τιμές της χοληστερίνης σας.

Ασκηθείτε

Προσπαθήστε να γυμνάζεστε 30 λεπτά καθημερινά και θα δείτε σύντομα τη διαφορά.