Ειδήσεις Υγείας

Άγχος: Tips για να το “νικήστε” φυσικά

Αρχική > Ειδήσεις Υγείας > Άγχος: Tips για να το “νικήστε” φυσικά

Έτσι δεν είναι λίγοι εκείνοι που στρέφονται στην λύση κάποιας φαρμακευτικής αγωγής για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες από το αυξημένο άγχος στην ζωή τους.

Όμως υπάρχουν και μερικοί επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι που θα σας βοηθήσουν να νικήσετε το άγχος και το στρες.

Χαμομήλι

Ορισμένα συστατικά που περιέχει το χαμομήλι (Matricaria recutita) έχουν την ιδιότητα να προσκολλώνται στους ίδιους υποδοχείς του εγκεφάλου, όπως και ορισμένα φάρμακα για την μείωση του άγχους.
Έρευνες δείχνουν ότι η L-θεανίνη βοηθά να σταματήσει ο αυξημένος καρδιακός ρυθμός και να μειώσει την πίεση του αίματος, ενώ σε μερικές μικρές μελέτες σε ανθρώπους έχει αποδειχτεί ότι μειώνει το άγχος.

Βαλεριάνα

Η βαλεριάνα (Valeriana officinalis) περιέχει χημικές ενώσεις με ηρεμιστική δράση. Μάλιστα σε αυτό το πλαίσιο η γερμανική κυβέρνηση έχει εγκρίνει την βαλεριάνα ως επίσημη θεραπεία για τα προβλήματα ύπνου.

Η γυμναστική

Η άσκηση κάνει καλό στον εγκέφαλο και έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι είναι ένα ισχυρό αντίδοτο στην κατάθλιψη και το άγχος, τόσο με άμεση όσο και μακροπρόθεσμη δράση. Αν ασκείστε σε τακτική βάση, θα έχετε περισσότερη αυτοεκτίμηση και θα αισθάνεστε περισσότερο υγιείς γενικότερα.

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button