Ειδήσεις Υγείας

Έγκυος το καλοκαίρι: Οδηγός επιβίωσης

Βασική προϋπόθεση όμως είναι να πάρετε τις απαραίτητες προφυλάξεις. Μάθετε τι συστήνουν οι ειδικοί επιστήμονες της mayo clinic για τις μέλλουσες μαμάδες.

Τι να προσέχετε

“Οι μέλλουσες μανούλες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές , όσον αφορά την έκθεση τους στον ήλιο, γιατί μπορεί να υποστούν αφυδάτωση”, συμβουλεύει ο Millard H. Zisser, M.D. κλινικός καθηγητής δερματολογίας. Επιβάλλεται να φοράτε πάντα αντηλιακό και να παραμένετε στη σκιά.

Προσοχή γιατί η υπεριώδης ακτινοβολία (UV) μπορεί να κάνει το δέρμα πιο επιρρεπή στις σκούρες κηλίδες στο πρόσωπο ή στα χέρια που εμφανίζονται μερικές φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

 Ενυδάτωση

Τις ημέρες που ο υδράργυρος χτυπά κόκκινο καλό είναι να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα και πολλούς χυμούς.
Η έντονη  ζέστη  προκαλεί συχνά υπόταση και σε συνδυασμό και με τα κιλά της εγκυμοσύνης, προκαλεί έντονη εφίδρωση, δυσκολία στον ύπνο, πρήξιμο των χεριών και των ποδιών και κράμπες.

Η ζωή των εγκύων το καλοκαίρι μπορεί να γίνει πιο άνετη κάνοντας αρκετά χλιαρά ντους, μη κυκλοφορώντας στο δρόμο τις πολύ ζεστές ώρες της ημέρας και προτιμώντας ανοιχτόχρωμα, αεράτα, φαρδιά και βαμβακερά ρούχα.

Άσκηση

Η καλύτερη άσκηση για τις εγκύους το καλοκαίρι είναι το απογευματινό περπάτημα και το κολύμπι, πάντα με μέτρο.

Προσοχή στα τσιμπήματα

Τα μάτια σας δεκατέσσερα στα τσιμπήματα των εντόμων αφού πιθανή έκθεση στη νόσο Lyme ή τον ιό του Δυτικού Νείλου μπορεί να μολύνουν το έμβρυο

Για να μην κινδυνεύσετε καλό είναι να λάβετε μέτρα αυτοπροστασίας.

Για να μην τραυματιστείτε στην κοιλιά

Αποφύγετε την ιππασία, το τένις, το βόλεϊ, το ποδόσφαιρο, τις καταδύσεις, το σέρφινγκ και την κωπηλασία.

Κατακράτηση υγρών

Για να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών ελαττώστε την κατανάλωση αλατιού και προσπαθήστε να μην μένετε όρθιες πολλές ώρες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button