Ειδήσεις Υγείας

Έλλειψη βιταμίνης D: Τι να τρώτε και σε ποια ποσότητα για να την προλάβετε (εικόνες)

Δεδομένου ότι η βιταμίνη D έχει βρεθεί ότι προστατεύει από πληθώρα παθήσεων, από την οστεοπόρωση, την υπέρταση και τον καρκίνο μέχρι την κατάθλιψη και την άνοια, πρέπει να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά τουλάχιστον 600 IU (800 IU για τα άτομα 70 ετών και άνω).

Δείτε ποιες είναι οι τροφές που είναι “πλούσιες” σε βιταμίνηD!

Σολομός

 

 

 

 

 

 

Ο σολομός βρίσκεται στην κορυφή της λίστας. Ακόμη και μια κονσέρβα σολομού 85 περίπου γραμμαρίων περιέχει σχεδόν 650 IU’s, ποσότητα αρκετά μεγαλύτερη από αυτήν που χρειαζόμαστε ημερησίως.

Τόνος σε κονσέρβα

 

 

 

 

 

 

Ο τόνος που συντηρείται σε λάδι περιέχει ακόμη περισσότερη βιταμίνη D, όμως να θυμάστε ότι έχει περισσότερες θερμίδες.

Κρόκοι αυγών

 

 

 

 

 

Ένας μεγάλος κρόκος αυγού περιέχει 37 IU’s βιταμίνης D ενώ αποτελούν μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης.

Τυρί

 

 

 

 

 

 

Ένα κομμάτι ελβετικού τυριού περιέχει 6 IU’s, είναι λιγότερο επεξεργασμένο και περιέχει λιγότερο νάτριο από ένα τυρί, όπως το αμερικανικό για παράδειγμα. Ένα φλιτζάνι τυρί ricotta έχει 25 IU’s, ωστόσο θα σας προτείναμε μια μικρότερη ποσότητα καθότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Μανιτάρια

 

 

 

 

 

Τα μανιτάρια τα οποία εκτίθενται στο ηλιακό φως ή σε εσωτερικό υπεριώδες φως, μπορεί να περιέχουν ευεργετικά επίπεδα βιταμίνης D.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χαμηλή ενέργεια και κόπωση: Αυτοί είναι οι top λόγοι

Πόσα φρούτα και λαχανικά πρέπει να τρώει το παιδί αθλητής;

Σχετικά Άρθρα

Back to top button