Ειδήσεις Υγείας

Έλλειψη σιδήρου: Με αυτές τις τροφές θα τον ενισχύσετε

Η σιδηροπενία όπως ονομάζεται στην ιατρική επιστήμη σχετίζεται με χαμηλή απόδοση στην εργασία και έντονη κόπωση.

Για να αντιμετωπίσετε αυτή την κατάσταση οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνετε συγκεκριμένες τροφές οι οποίες μπορεί να αυξήσουν το σίδηρο στον οργανισμό σας.

Δείτε ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Συκώτι

Αποτελεί μια από τις πιο πλούσιες τροφές σε σίδηρο.Ενδεικτικά το φουά γκρα περιέχει 13,4 mg ανά μερίδα συκωτιού. Ακολουθεί το χοιρινό συκώτι με 17,9 mg στα 100 γραμμάρια και το βοδινό συκώτι (36% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης στα 100 γραμμάρια).

Αποξηραμένα βερίκοκα

Μπορεί να δίνουν γεύση στο φαγητό μας και να καλύπτουν την ανάγκη μας για κάτι γλυκό αλλά γεμίζουν τον οργανισμό μας βιταμίνη Α, κάλιο αλλά και σίδηρο.

Κακάο και σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα η οποία περιέχει καθαρή σκόνη κακάο χωρίς λίπη, γάλα ή ζάχαρη έχει τον περισσότερο σίδηρο ο οποίος φτάνει  τα 36 mg στα 100 γραμμ.
Από την άλλη οι γλυκές σοκολάτες γάλακτος παρέχουν περίπου 2,4 mg σιδήρου στα 100 γραμμ. δηλαδή περίπου 1 mg (6% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης) στα 40 γραμμάρια σοκολάτας.

Στρείδια, μύδια

Τα οστρακοειδή τόσο ωμά, όσο και στον ατμό δε θεωρούνται μόνο αφροδισιακή τροφή αλλά  αυξάνουν  και την πρόσληψη σιδήρου σε σημαντικά ποσοστά.

Πασατέμπος

Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν 20,7 mg σιδήρου ανά φλιτζάνι εκτός από τα πολύτιμα λιπαρά οξέα που ευεργετούν την καρδιά, περιέχουν 20,7 mg σιδήρου ανά φλιτζάνι.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button