Ειδήσεις Υγείας

Έμφραγμα: Πώς θα μειώσετε τον κίνδυνο;

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας οι καρδιολογικές παθήσεις λαμβάνουν πλέον μορφή επιδημίας με τον μέσο όρο ηλικίας όσων υφίστανται έμφραγμα να έχει πέσει από τα 65 στα 45 λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής.

Την ίδια στιγμή όπως προκύπτει από μελέτες οι άνδρες είναι πιο επιρρεπείς ενώ η πιο συχνή ώρα που προκαλούνται είναι κυρίως το πρωί.

Δείτε τι  να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο για έμφραγμα

Σταματήστε την κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα. Το αλκοόλ συμβάλλει στην ανάπτυξη υπέρτασης και παχυσαρκίας, ενώ το κάπνισμα αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό.

Βάλτε stop στο άγχος. Οι αγχώδεις έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο και κακής ποιότητας φαγητό με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν την καρδιά τους.

Ελέγξτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. Οι πάσχοντες από διαβήτη και όσοι βρίσκονται στο στάδιο του προδιαβήτη κινδυνεύουν περισσότερο από καρδιακή προσβολή.

Αποφεύγετε την κατανάλωση τρανς λιπαρών που οδηγούν στην αύξηση της κακής χοληστερόλης. Έρευνες δείχνουν ότι όσοι έχουν χοληστερόλη 240 mg / dL και πάνω ανήκουν στην ομάδα υψηλού κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο.

Ελέγχετε τακτικά την αρτηριακή σας πίεση.

Χάστε βάρος. Τα επιπλέον κιλά κουράζουν την καρδιά λόγω της αύξησης της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης.

Αυξήστε τη σωματική δραστηριότητα. Όπως προκύπτει από νέες έρευνες ο κίνδυνος καρδιαγγειακών νοσημάτων αυξάνεται κατά 147% για κάποιον που κάνει καθιστική ζωή.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button