Ειδήσεις Υγείας

Έξι tips για να μην αρρωστήσετε τα Χριστούγεννα

Ζεστά ροφήματα

Αποφύγετε να καταναλώνετε ζαχαρώδη και καφεϊνούχα ροφήματατα οποία συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους αλλά και στην αφυδάτωσή του οργανισμού σας.

Προσπαθήστε να πίνετε 6 με 8 ποτήρια νερό τη μέρα ή τσάι με βότανα, που βοηθά το πεπτικό σας σύστημα, συμβάλει στη διατήρηση του σωματικού σας βάρους και ενισχύει την ενέργειά σας.

Κοιμηθείτε

Ο ύπνος είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επαναφορτίσετε τον οργανισμό σας με ενέργεια, ειδικά έπειτα από μία αγχωτική μέρα. , διασφαλίζοντας ότι ο οργανισμός σας θα εκκρίνει τη σωστή ποσότητα μελατονίνης, η οποία θα «επανορθώσει» την άμυνα του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

Όχι  ζάχαρη
Αν κυκλοφορεί γρίπη ή κρύωμα και εσείς αποφασίσετε να φάτε σοκολάτες, μπισκοτάκια και άλλους

«πειρασμούς» δημιουργείτε το ιδανικό περιβάλλον για να αρρωστήσετε.

Αν θέλετε κάτι γλυκό προτιμήστε κάποιο φρούτο ή επιλέξτε μαύρη σοκολάτα η οποία περιέχει φυτικές φαινόλες, που μειώνουν και την αρτηριακή πίεση.

Σκόρδο

Οι θειικές ενώσεις, που περιέχει το σκόρδο συμβάλουν στην αύξηση της δραστικότητας των δύο βασικών κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος: των λεμφοκυττάρων Τ και των μακροφάγων, τα οποία με τη σειρά τους βοηθούν στην καταπολέμηση του κρυώματος. Ωμό ή μαγειρεμένο, το σκόρδο αποτελεί ασπίδα για το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Φρούτα και λαχανικά

Έρευνα της Καναδικής Επιτροπής Υγείας έδειξε ότι, η πλειονότητα των ανθρώπων καταναλώνουν λιγότερα από 5 είδη φρούτων και λαχανικών ημερησίως.

Αν ωστόσο, θέλετε να αποκτήσετε σθεναρή αντίσταση απέναντι στα κρύα του χειμώνα, σύμφωνα με τους ειδικούς, πρέπει να καταναλώνετε 5 με 10 διαφορετικές «μερίδες» φρούτων και λαχανικών.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button