Ειδήσεις Υγείας

Έξυπνα τρικ υγείας για να τρώτε λιγότερο

Η αντίστροφη μέτρηση για τις γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν. Τις Άγιες αυτές ημέρες τα γιορτινά τραπέζια έχουν την τιμητική τους και φυσικά λίγο ή πολύ οι πειρασμοί είναι αρκετοί.

Μάθετε τι να κάνετε για να μην υποκύψετε στις κραιπάλες των γιορτών, κάθε κόλπο για μείωση της κατανάλωσης φαγητού σίγουρα είναι χρήσιμο.

Προτεραιότητα στα λαχανικά

 

 

 

 

 

Τα λαχανικά και οι σαλάτες πρέπει να μπαίνουν πρώτα στο πιάτο ώστε να μην υπερκαταναλώνετε παχυντικές και βαριές τροφές.

Φάτε σε μικρά πιάτα

 

 

 

 

 

Σε αυτήν την περίπτωση το μέγεθος… μετράει καθώς μεγαλύτερο πιάτο σημαίνει περισσότερο φαγητό, μέχρι και 45% περισσότερο.

Προτιμήστε να τρώτε με πιρούνι αντί για κουτάλι, όποτε αυτό είναι δυνατό, ώστε να τρώτε μικρότερες μπουκιές, και να μην τρώτε βραδινό εάν δεν πεινάτε πολύ.

Πότε να μην τρώτε

 

 

 

 

 

Αποφεύγετε να καταναλώνετε τροφές αν είστε κουρασμένοι, έχετε στρες ή δεν έχετε τίποτα καλύτερο να κάνετε, Για να τιθασεύσετε τις λιγούρες να κάνετε κάτι άλλο για 5 ή 10 λεπτά κι έπειτα να διαπιστώσετε αν πράγματι θέλετε ακόμα να φάτε.

Μασήστε το φαγητό σας πολύ καλά

 

 

 

 

Έρευνες έδειξαν ότι το αργό μάσημα βοηθά στην πέψη καθώς γιατί υπάρχει ένα ένζυμο στο σάλιο – που ονομάζεται αμυλάση – και βοηθά στη διάσπαση του αμύλου. Στη συνέχεια, ρυθμίστε την κατάποσή σας. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρετε να έχετε τον πλήρη έλεγχο σε κάθε μπουκιά – καθώς και να ενισχύσετε την πέψη σας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αγοραφοβία: Τρικ υγείας για να την αντιμετωπίσετε

Σχετικά Άρθρα

Back to top button