ΔιατροφήΕιδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Αδυνατίστε τρώγοντας …sushi

Πρόκειται για μια νέα τάση στη διατροφή αφού όλο και περισσότεροι για λόγους υγείας ανοίγουν το πορτοφόλι τους, πιάνουν τα chopsticks ώστε να απολαύσουν το φαγητό αυτό με το ωμό ψάρι.

Το Sushi δεν αφορά πάντα ωμό ψάρι, καθώς είναι ένας συνδυασμός ρυζιού με ψάρι, θαλασσινά ή λαχανικά. Οι κυριότερες πρώτες ύλες από το οποίο παρασκευάζεται είναι τόνος, ο καπνιστός σολομός, το χταπόδι, το χέλι, το καβούρι ή γαρίδα καθώς ρύζι και λαχανικά. Σύμφωνα με τους διαιτολόγους αποτελεί το ιδανικό φαγητό όχι μόνο γι’ αυτούς που μετράνε τις θερμίδες, αλλά και για όσους ακολουθούν ειδική διατροφή. Υπολογίζεται ότι μια μερίδα sushi έχει τουλάχιστον 200 θερμίδες ενώ είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα, όπως ψευδάργυρος, και ω-3 λιπαρά οξέα.

Μύθοι και αλήθειες

Κίνδυνος δηλητηρίασης από τον πολύ υδράργυρο

Πολλά ψάρια όπως ο τόνος και ο σολομός έχουν υψηλά επίπεδα υδραργύρου. Το καλύτερο είναι να ελέγξετε έναν οδηγό για τα επίπεδα υδραργύρου ανά ψάρι αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες. Αν φάτε Sushi μία φορά την εβδομάδα ή ακόμα και δύο φορές την εβδομάδα, είστε σε χαμηλό κίνδυνο εμφάνισης δηλητηρίασης από υδράργυρο.

Οι έγκυες γυναίκες δεν πρέπει να τρώνε sushi

Στις έγκυες γυναίκες δε συνιστάται η κατανάλωση ωμού Sushi, λόγω βακτηριακών θεμάτων. Ωστόσο, επιτρέπεται να τρώνε φύκια και «vegetarian maki sushi rolls».

Σχετικά Άρθρα

Back to top button