Ειδήσεις Υγείας

Αιμορροΐδες: Με ποιες αλλαγές στη διατροφή θα τις αντιμετωπίσετε;

Οι αιμορροΐδες είναι μια επώδυνη, αλλά κυρίως ενοχλητική κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολύ άνθρωποι αρκετά συχνά.

Τις περισσότερες φορές προκαλούν πόνο, τσούξιμο, αιμορραγία αλλά και έντονο κνησμό, συμπτωματα τα οποία κάνουν δύσκολη τη ζωή των πασχόντων. Η διατροφή παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο τόσο στην εμφάνισή τους, όσο και στην υποχώρηση τους.

Δείτε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και μικροθρεπτικά συστατικά σε σχέση με τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως το άσπρο αλεύρι.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει τα “καλά” βακτήρια, που συμβάλλουν στην πεπτική υγεία και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Υγρά

Για την πρόληψη, ή την μείωση των αιμορροΐδων απαραίτητο κρίνεται η κατανάλωση νερού, ή άλλων υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας, τουλάχιστον δυο λίτρα την ημέρα,  τα οποία μπορεί να προέρχονται από χυμούς φρούτων και λαχανικών, νερό, γάλα, αφεψήματα και σούπες.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, μπορεί να μειώσουν την καταπόνηση και τον πόνο κατά τη διάρκεια της κινητικότητας του εντέρου.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button