Ειδήσεις Υγείας

Αιμορροΐδες: Τι να φάτε για να μην υποφέρετε

Υπολογίζεται πως ένας στους τρεις θα ταλαιπωρηθεί κάποια στιγμή στη ζωή του από αιμορροΐδες. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνο και φαγούρα, επώδυνες κινήσεις του εντέρου, εξογκώματα που είναι πολύ ευαίσθητα στην αφή, καθώς και αιματηρές κενώσεις του εντέρου.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πάντα να έχετε στο μυαλό σας τι μπορείτε να τρώτε, όταν οι αιμορροΐδες βρίσκονται σε  έξαρση

Γιαούρτι και κεφίρ

Τα προβιοτικά μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη, ή την θεραπεία των αιμορροΐδων, σύμφωνα με το Ιατρικό Κέντρο του πανεπιστημίου του Μέριλαντ. Για καλύτερα αποτελέσματα, το γιαούρτι ή το κεφίρ είναι καλό να περιέχουν ζωντανές καλλιέργειες, όπως λακτοβάκιλος (Lactobacillusbifidus) και να τα τρώτε σε τακτική βάση. Αν πίνετε κεφίρ μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να μειώσετε την αφυδάτωση και να έχετε καλύτερη κινητικότητα του εντέρου.

Υγρά

Για την πρόληψη, ή την μείωση των αιμορροΐδων, πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια υγρών καθημερινά, τα οποία μπορεί να προέρχονται από χυμούς φρούτων και λαχανικών, νερό, γάλα, αφεψήματα και σούπες. Ποσοχή! Οι χυμοί φρούτων και λαχανικών περιέχουν λιγότερες φυτικές ίνες από τα καθεαυτά φρούτα και λαχανικά.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν πολύτιμες θρεπτικές ουσίες, που μπορεί να μειώσουν την καταπόνηση και τον πόνο κατά τη διάρκεια της κινητικότητας του εντέρου.

Τα φρούτα και λαχανικά με ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι τα μούρα, τα μήλα, τα αχλάδια, τα αβοκάντο, οι αγκινάρες, ο αρακάς, το μπρόκολο, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια και οι κολοκύθες χειμώνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σταφυλόκοκκος: Πως θα περιορίσετε τα συμπτώματα;

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button