Ειδήσεις Υγείας

Αλάτι: Πότε ωφελεί και πότε βλάπτει;

 Ο λόγος για το αλάτι το οποίο είναι πολύτιμο αλλά και βλαβερό για την υγεία αν γίνεται κατάχρηση.

Οι ειδικοί εκτιμούν πως η καθημερινή ικανοποιητική ποσότητα φτάνει το ¼ του μικρού κουταλιού. Σε περίπτωση που λαμβάνεται μεγαλύτερες ποσότητες οι νεφροί –που είναι και τα αρμόδια όργανα αποβάλλουν το αλάτι με συχνή ούρηση και δημιουργούν το αίσθημα της έντονης δίψας μετά από την κατανάλωση.

Πάντως να θυμάστε ότι η υπερκατανάλωσή του μπορεί να μας δημιουργήσει μια σειρά προβλημάτων, όπως η υπέρταση και η κατακράτηση υγρών στον οργανισμό.

Τρόποι για να το περιορίσετε

-Ξεκινήστε σταδιακά να περιορίζετε την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείτε είτε στο μαγείρεμα είτε στα έτοιμα φαγητά και στις σαλάτες.

-Προσθέστε περισσότερα μπαχαρικά ή λεμόνι στο φαγητό σας, αν σας φαίνεται άνοστο και ανάλατο.

-Καλό είναι να παραμείνετε μακρυά από την αλατιέρα

-Όταν τρώτε σε εστιατόριο, ζητήστε να μην προσθέσουν αλάτι στο φαγητό σας ώστε να βάζετε εσείς την ποσότητα που θέλετε.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button