Ειδήσεις Υγείας

Αλλάξτε πέντε συνήθειες για την υγεία της καρδιά σας

Πάρτε στα χέρια σας την υγεία της καρδιά σας υιοθετώντας κάποιες συνήθειες οι οποίες μπορεί να κάνουν τη διαφορά!

Υγιεινή διατροφή

Σύμφωνα με έρευνες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας δεν νοείται καλή καρδιακή υγεία αν δεν τρώτε υγιεινά.Βάλτε στο πιατο σας φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί όσπρια ψάρια
Μην καπνίζετε

Δεν καπνίζετε

Η υγεία της καρδιάς επιδεινώνεται με το κάπνισμα. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε αν έχετε αυτή τη βλαβερή συνήθεια είναι να το κόψετε αφού από τη στιγμή που θα το σταματήσετε, μέσα σε 5 χρόνια, ρίχνετε κιόλας κατά 40% τις πιθανότητες καρδιακών νοσημάτων.

Μείνετε στα κιλά σας

Η παχυσαρκία και το αυξημένο λίπος στο σώμα αυξάνει σημαντικά το ρίσκο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, γι’ αυτό και ένα φυσιολογικό βάρος αποτελεί ασπίδα προστασίας για καλή καρδιακή υγεία.

Γυμναστική για 2,5 ώρες την εβδομάδα

Η συνήθεια της καθημερινής γυμναστικής, μειώνει τις πιθανότητες μελλοντικών καρδιακών προβλημάτων κατά 46%, σύμφωνα με σχετικές έρευνες.

Ένα ποτηράκι αλκοόλ την ημέρα

Ένα ποτηράκι αλκοόλ την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα. Αυτό εξάλλου αποδεικνύουν όλο και νεότερες έρευνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button