Ειδήσεις Υγείας

“Χτυπήστε” τον πονοκέφαλο εναλλακτικά

Μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές που ένα απλό παυσίπονο δεν μπορεί να κάνει τίποτα με συνέπεια, ο πόνος να είναι επίμονος και βασανιστικός.

Δείτε τι να κάνετε για να μην υποφέρετε

Προσοχή στη διατροφή

Δεν είναι καθόλου σπάνιο να ευθύνεται μια τροφή για τον έντονο πονοκέφαλο. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να καταγράψετε τις τροφές που καταναλώνετε και έτσι να διαπιστώσετε ποια είναι αυτή που σας ενοχλεί ώστε να την περιορίσετε στη συνέχεια.

Πάρτε μαγνήσιο

Έρευνες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης πονοκεφάλου. Τι άλλο καλύτερο από το να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο όπως είναι: τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και οι ξηροί καρποί.

Μικρά και τακτικά γεύματα

Τα “καύσιμα” του εγκεφάλου είναι το οξυγόνο και η ζάχαρη. Για το λόγο αυτό μην παραλείπετε να καταναλώνετε γεύματα σε τακτά και χρονικά διαστήματα.

Κοιμηθείτε

Τηρήσετε ένα πρόγραμμα ύπνου κάθε ημέρα. Προσπαθήστε να κοιμάστε και να ξυπνάτε την ίδια ώρα.

Φρένο στο άγχος!

Επιβάλλεται να αποσυμπιέζετετον οργανισμό σας από το στρες που του προκαλεί τον πονοκέφαλο.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button