Ειδήσεις Υγείας

Αντιφλεγμονώδης Δίαιτα: Ποιες τροφές περιλαμβάνει;

Εκτός από τη φαρμακευτική αγωγή υπάρχουν και φυσικοί τρόποι, που μπορεί να τις καταπολεμήσουν. Και δεν είναι άλλος μέσω της διατροφής

Δείτε ποια είναι τα τρόφιμα που καταπολεμούν τις φλεγμονές!

Ελαιόλαδο

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με έρευνες, το ελαιόλαδο είναι ένα εξαιρετικό αντιφλεγμονώδη φάρμακο καθώς είναι πλούσιο στα καλά μονοακόρεστα λιπαρά.

Μαύρη σοκολάτα

 

 

 

 

 

 

Χάρη στα φλαβονοειδή που περιέχει αποτρέπει το σχηματισμό θρόμβων, ιδιότητα που περιορίζει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, πνευμονικής εμβολής και καρδιακής προσβολής.

Δημητριακά ολικής άλεσης

 

 

 

 

 

Τα δημητριακά ολικής άλεσης  είναι πλούσια σε φυτικές ίνες , οι οποίες περιορίζουν τις φλεγμονές και κρατούν την καρδιά και το έντερο υγιή.

Κεράσια

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με έρευνα από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης των Η.Π.Α., καταναλώντας μια χούφτα κεράσια την ημέρα περιορίζεται ο κίνδυνος εκδήλωσης τενοντίτιδας, αρθρίτιδας και ουρικής αρθρίτιδας.

Λιπαρά ψάρια

 

 

 

 

 

Το σκουμπρί, η σαρδέλα, ο σολομός και τα υπόλοιπα «παχιά» ψάρια περιέχου ω3 λιπαρά οξέα τα οποία προστατεύουν την καρδιά , τους πνεύμονες, τις αρθρώσεις και τον εγκέφαλο.

Ανανάς

 

 

 

 

 

Περιέχει βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και ένζυμα. Πρόκειται για ένα κοκτέιλ από αντιφλεγμονώδη για όλο τον οργανισμό. Επιπλέον προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου, την αρθρίτιδα και την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button