Ειδήσεις Υγείας

Αποτοξίνωση μετά τις γιορτές: Οι top τροφές για άμεσα αποτελέσματα

Είθισται τις γιορτινές ημέρες να τρώμε και να πίνουμε υπέρ του δεόντως, πολλές φορές ξεπερνώντας το μέτρο και επιβαρύνοντας την υγεία μας. Αν για μια ακόμη φορά νιώθετε πως το παρακάνατε δείτε με ποιες τροφές θα καθαρίσετε με διαδικασίες εξπρές τον οργανισμό σας.

Λεμόνι με νερό

 

 

 

 

 

 

Τα λεμόνια είναι σημαντική πηγή της βιταμίνης C η οποία βοηθάει το σώμα να αποτοξινωθεί και να κάψει το λίπος. Κάθε πρωί πίνετε το χυμό ενός λεμονιού σε ζεστό νερό, μαζί με λίγο μέλι.

Πράσινα, φυλλώδη λαχανικά

 

 

 

 

 

Τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά ανεβάζουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού σωλήνα, βοηθώντας έτσι στην αποβολή των τοξινών που εισέρχονται στον οργανισμό. Επίσης, περιέχουν φυτικές ίνες που βελτιώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα.

Φρέσκα φρούτα

 

 

 

 

 

Ο πιο εύκολος και γευστικός τρόπος να αποτοξινωθεί ο οργανισμός από την… ασυδοσία των γιορτών, είναι τα φρέσκα φρούτα το οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες.

Αγκινάρες

 

 

 

 

 

 

Διάφορες επιστημονικές μελέτες έχουν αποδείξει πως οι αγκινάρες προωθούν τη σωστή λειτουργία της χοληδόχου κύστης. Βασικό συστατικό τους είναι η κυναρίνη που βοηθά στην παραγωγή της χολής ενώ εμποδίζει την εμφάνιση δυσπεψίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χαμηλή ενέργεια και κόπωση: Αυτοί είναι οι top λόγοι

Πόσα φρούτα και λαχανικά πρέπει να τρώει το παιδί αθλητής;

Παντζάρια

 

 

 

 

 

 

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται στα παντζάρια, αυξάνουν την παραγωγή αντιοξειδωτικών ενζύμων στο συκώτι. Για το λόγο αυτό ανήκουν στα top τρόφιμα που καθαρίζουν τον οργανισμό από τις τοξίνες των γιορτών.

Πράσινο τσάι

 

 

 

 

 

 

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, οι οποίες επιταχύνουν τη λειτουργία του συκωτιού και την παραγωγή αποτοξινωτικών ενζύμων.

Όσπρια

 

 

 

 

 

 

Τα όσπρια αποτελούν φυσικές πηγές πρωτεΐνης, σιδήρου, αλλά και αντιοξειδωτικών, που βοηθούν σημαντικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας. Προσοχή! Φροντίστε να τα εμπλουτίζετε με λεμόνι, καθώς η βιταμίνη C αυξάνει την πρόσληψη σιδήρου φυτικής προέλευσης.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button