Ειδήσεις ΥγείαςΠλαστική

Αργός μεταβολισμός: Tips για καύσεις στο φουλ!

“Φταίει ο μεταβολισμός μου” είναι το επιχείρημα όσων δεν μπορούν να νικήσουν το δείκτη της ζυγαριάς. Όμως είναι στο χέρι σας να τον ”ξυπνήσετε” ώστε να έχετε περισσότερες καύσεις και έτσι να χάσετε τα παραπανίσια κιλά που σας ταλαιπωρούν ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Βέβαια η επιτάχυνση του μεταβολισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση ούτε συμβαίνει από τη μια ημέρα στην άλλη. Υπάρχουν όμως τρόποι που, σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, αλλά και το λίπος της κοιλιάς, ακόμη και αν έχετε αργό μεταβολισμό.

Tips για καύσεις στο φουλ!

Μάθετε τι συστήνουν οι επιστήμονες της Academy of Nutrition and Dietetics!

Κάνετε ασκήσεις με βάρη ή/και με αντιστάσεις.

Έρευνες έχουν δείξει ότι κάθε κιλό μυϊκής μάζας στο σώμα καίει περίπου 12 θερμίδες την ημέρα μόνο για να συντηρηθεί, ενώ κάθε κιλό σωματικού λίπους καίει μόλις 4.

Να είστε δραστήριοι!

Μη ξεχνάτε ότι όσο λιγότερο κάθεστε μέσα στην ημέρα, τόσο το καλύτερο για τον μεταβολισμό σας.

Πίνετε επαρκείς ποσότητες υγρών.

Ο οργανισμός χρειάζεται νερό για να κάνει καύσεις και η αφυδάτωση ευνοεί την επιβράδυνση του μεταβολισμού.

Μην κάνετε δίαιτες- εξπρές (κάτω από 1.000 θερμίδες την ημέρα).

Όταν ο οργανισμός αντιλαμβάνεται πως υπάρχει στέρηση θερμίδων, αντιδρά επιβραδύνοντας τον βασικό μεταβολικό ρυθμό, ούτως ώστε να «αποθηκεύσει» θερμίδες απαραίτητες για την επιβίωσή του.

Τρώτε λίγο και συχνά (κάθε 3-4 ώρες) στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής.

Αποφεύγετε τα πικάντικα φαγητά.

Μελέτες έχουν συσχετίσει την καψαϊκίνη (είναι το συστατικό που προσδίδει στα καυτερά τρόφιμα, όπως η κόκκινη πιπεριά την χαρακτηριστική γεύση τους) με ελαφρά και παροδική αύξηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού.

Προτιμήστε να μην βάζετε ζάχαρη στον καφέ σας. Μελέτες έχουν δείξει πως μπορεί να αυξήσει λίγο και παροδικά τον μεταβολισμό

Πίνετε πράσινο τσάι

Σχετικές μελέτες έχουν δείξει πως ο συνδυασμός καφεϊνης και κατεχινών (είναι συστατικά αυτών των τσαγιών) μπορεί να ωθήσουν το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κάταγμα στο δάχτυλο του ποδιού: Δείτε πώς θα το αντιμετωπίσετε

 

 

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close