Ειδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Αρτηριακή πίεση: “Ρίξτε” την εναλλακτικά!

Αν δε θέλετε να πάρετε φάρμακα μπορείτε να τη ρίξετε εναλλακτικά.

Ασκηθείτε

Η άσκηση μπορεί να μειώσει θεματικά την πίεση. Έχει βρεθεί ότι μια δυναμική cardio άσκηση για τουλάχιστον 30 λεπτά επί τρεις φορές την εβδομάδα μειώνει θεαματικά την πίεση.

Φάτε μπανάνες

Το αγαπημένο φρούτο των παιδικών σας χρόνων η μπανάνα περιέχει κάλλιο, το οποίο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Περιορίστε το αλάτι

Όσοι έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση καλό είναι να προσέχουν την ποσότητα αλατιού που καταναλώνουν. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για όσους καταναλώνουν επεξεργασμένα τρόφιμα, τα οποία περιέχουν κρυμμένο αλάτι.

Ναι στη μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει φλαβανόλες, στοιχεία τα οποία κάνουν τα αιμοφόρα αγγεία πιο ελαστικά. Σε πρόσφατη έρευνα αποκαλύφθηκε, ότι το 18% των ασθενών, που κατανάλωναν καθημερινά μαύρη σοκολάτα, παρουσίασαν σημαντική μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Λίγο αλκοόλ κάνει καλό

Έρευνα του «Boston’s Brigham and Women’s Hospital», έδειξε, ότι ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα μπορεί να ρίξει την αρτηριακή πίεση.
Ναι στον ντεκαφεϊνέ
Έρευνα του ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου του Duke κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση καφεΐνης αυξάνει την αρτηριακή πίεση κατά 4 mmhg. Για το λόγο αυτό αναφέρουν οι ειδικοί καλό είναι το απόγευμα να πίνετε ντεκαφεινέ.

Τσάι με ιβίσκο

Σε έρευνα, που έγινε όσοι έπιναν τρία φλιτζάνια τσάι την ημέρα με ιβίσκο, κατάφεραν να μειώσουν τη συστολική πίεση κατά εφτά μονάδες, σε διάρκεια περίπου δύο μηνών σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Tufts.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button