sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΣυμπληρώματα Διατροφής

Ασβέστιο: Σε ποιες τροφές θα το βρείτε εκτός από τα γαλακτομικά

Το άκρως αυτό σημαντικό μέταλλο βρίσκεται κυρίως στα οστά και στα δόντια. Σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες της mayo clinic κατά μέσο όρο ένας μέσος υγιής ενήλικας, χρειάζεται έως 1000 mg ασβεστίου την ημέρα.

Γιατί είναι απαραίτητο;

Το ασβέστιο είναι άκρως σημαντικό για την υγεία των οστών και των δοντιών ενώ διασφαλίζει την καλή καρδιαγγειακή υγεία. Παράλληλα το μέταλλο αυτό είναι σημαντικό τις μητέρες που θηλάζουν ενώ διευκολύνει την πήξη του αίματος.

Η έλλειψη του σχετίζεται με ασθένειες όπως η ραχίτιδα, η οστεοπόρωση, τα λευκά σημάδια στα νύχια και άλλα. Αν και σήμερα χρησιμοποιούνται ευρέως τα συμπληρώματα ασβεστίου, οι ειδικοί επισημαόινουν ότι το ασβέστιο μπορείτε να το λαμβάνετε και από συγκεκριμένες τροφές!

Μάθετε ποιες είναι αυτές εκτός από τα γαλακτομικά!

Φρέσκα λαχανικά, όπως:

– Μπρόκολο

– Σπανάκι

Fruit and vegetable of silver forks against a grey background co

 

 

 

 

 

 

– Κινέζικο λάχανο

– Φύλλα γογγυλιού

– Λαχανίδα

Τα τρόφιμα και τα συστατικά όπως:

• Μαυρομάτικα φασόλια

• Μαγειρεμένα φασόλια

• Πορτοκάλια

• Αμύγδαλα

• Αποξηραμένα σύκα

Tips

Να θυμάστε ότι το ασβέστιο για μεγαλύτερη απορρόφηση πρέπει να συνδυάζετε με  θρεπτικά συστατικά, όπως:  μαγνήσιο, βιταμίνη Κ, D και A μαζί με το ασβέστιο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Tips για να αποφύγετε την οστεοπόρωση

Σχετικά Άρθρα

Back to top button