sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Ασκήσεις cardio: Πως και γιατί ωφελούν την υγεία;

Όλο και περισσότεροι προτιμούν να γυμνάζονται με τις ασκήσεις cardio καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι συμβάλουν αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους και στη δημιουργία ενός καλοσχηματισμένου σώματος.
Όμως αυτό δεν είναι πανάκεια αναφέρουν οι ειδικοί.

Συνήθως τα προγράμματα αυτά γίνονται σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους και περιλαμβάνουν: περπάτημα, τρέξιμο, ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιών, κολύμβηση, όργανα όπως σκοινάκι, διάδρομο, ελλειπτικό, αναρριχητικό, ποδήλατο, αθλήματα όπως τένις, πυγμαχία, kick boxing, πολεμικές τέχνες, χορευτικές δραστηριότητες όπως aerobics, hip-hop, Latin χορούς κ.ά. Απαραίτητη προυπόθεση, οι ασκήσεις να γίνονται 10 λεπτά συνεχόμενα, δηλαδή χωρίς διαλείμματα και με ένταση προσπάθειας μέσα σε καθορισμένο εύρος καρδιακών παλμών (σφυγμών).

Τα οφέλη της άσκησης αυτής είναι:

Ενίσχυση των μυών που συμμετέχουν στην αναπνοή,
Βελτίωση της λειτουργίας της καρδιάς

Καλύτερη κυκλοφορία του αίματος

Μείωση της αρτηριακής πίεσης
Η βελτίωση της ψυχικής υγείας, μείωση του στρες και μείωση της συχνότητας εμφάνισης της κατάθλιψη

Τι να προσέξετε

%cf%86%ce%b1%ce%b3%ce%b7%cf%84%ce%bf

 

 

 

 

 

Κάθε αερόβια , καρδιοαναπνευστική άσκηση χρειάζεται γλυκόζη. Η πείνα προκαλεί καταβολική δράση, δηλαδή για να λειτουργήσει ο οργανισμός, θα χρησιμοποιήσει  μυϊκό ιστό με συνέπεια να χαθεί μυϊκή μάζα. Οι ειδικοί προτείνουν πριν από την άσκηση να καταναλώνεται ένα μικρό γεύμα από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες ή φρούτα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button