Ειδήσεις Υγείας

Ατονία: Τι να φάτε για να αυξήσετε την ενέργειά σας

Οι αιτίες που προκαλούν ατονία και έντονη κατάπτωση είναι μεταξύ άλλων το απαιτητικό πρόγραμμα της καθημερινότητας, οι ορμόνες, η έλλειψη ύπνου

Εφόσον αποκλείσετε πιθανούς παθολογικούς παράγοντες που σας «κλέβουν» την ενέργεια, βάλτε στο πιάτο σας τις τρεις παρακάτω τροφές ώστε να σας ανεβάσουν ψυχολογικά!

Φυτικές ίνες

 

 

 

 

 

 

 

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια και ολική άλεση, βοηθούν τον οργανισμό να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς διακυμάνσεις.

Σοκολάτα

 

 

 

 

 

Χάρη στην περιεκτικότητά της σε φαινυλαιθυλαμίνη, διεγείρει τα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου, ενώ μετά την κατανάλωσή της απελευθερώνονται ενδορφίνες, τα φυσικά οπιοειδή, που έχουν αναλγητικές ιδιότητες και βελτιώνουν τη διάθεση.

Αυγά

 

 

 

 

 

Το σελήνιο είναι ένα ιχνοστοιχείο που βρίσκεται στον τόνο, στα αυγά και στα πουλερικά και σύμφωνα με μελέτες παίζει σημαντικό ρόλο στην έκκριση των ορμονών του θυρεοειδούς, οι οποίες όπως είναι γνωστό επηρέζουν τη διάθεσή μας.

Λιναρόσπορος

 

 

 

 

Τα λιπαρά ψάρια, τα θαλασσινά, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία βάση μελετών,  φαίνεται ότι έχουν αντικαταθλιπτική δράση!

Σχετικά άρθρα

Close