Ειδήσεις Υγείας

Αυξημένα τριγλυκερίδια: Επτά τρόποι για να τα μειώσετε!

Και αυτό γιατί τα αυξημένα τριγλυκερίδια, ενοχοποιούνται για την εκδήλωση των καρδιακών παθήσεων.
Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Yale τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων επιβάλλεται να μην υπερβαίνουν τα 100 mg/dL. Στην περίπτωση όμως που ο αριθμός αυτός είναι υψηλότερος καλό είναι να τα «ρίξετε».

Δείτε πως!

Βάση της ίδιας έρευνας για να διατηρηθούν οι τιμές των τριγλυκεριδίων σε φυσιολογικά επίπεδα καλό είναι να ακολουθείτε ένα «υγιεινό τρόπο ζωή».

Χάστε κιλά: Στην περίπτωση που έχετε παραπάνω βάρος καλό είναι να χάσετε άμεσα τα περιττά κιλά και να μειώσετε έτσι τις τιμές των τριγλυκεριδίων σας.

Μετράτε τις θερμίδες: Ο χρυσός κανόνας είναι να μετράτε τις θερμίδες αφού οι έξτρα θερμίδες μετατρέπονται σε τριγλυκερίδια και αποθηκεύονται ως λίπος.

Μακρυά από τη ζάχαρη: Η ζάχαρη και τα προϊόντα που περιέχουν αλεύρι, αυξάνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων.

Κρατήστε σε χαμηλά επίπεδα τη χοληστερόλη: Για να το πετύχετε αυτό αποφύγετε τα κρέατα με κορεσμένα λίπη, τους κρόκους των αβγών και τα μη αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Τρώτε τα καλά λίπη: Βάλτε στο πιάτο σας τα υγιή λίπη, που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς και τα ψάρια.

Με μέτρο το αλκοόλ: Προσοχή ακόμη και μικρές ποσότητες, μπορούν αυξήσουν τα τριγλυκερίδια εύκολα και γρήγορα.

Γυμναστείτε: Αν ασκήστε 30 λεπτά για τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να καταφέρετε να μειώσετε σημαντικά τόσο την κακή χοληστερίνη όσο και τα τριγλυκερίδια.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button