ΔιατροφήΕιδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Αφυδάτωση: Τι να φάτε για να αναπληρώσετε τα υγρά του οργανισμού

Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι θα πρέπει να πίνουν τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα συνήθως δεν το τηρούν

Μάθετε τι να φάτε για να αναπληρώσετε τα υγρά του οργανισμού!

Αγγούρι

Το αγγούρι έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό από όλες τις τροφές. Αυτό που το κάνει ακόμα πιο ιδανικό, είναι ότι τρώγεται εύκολα, είτε μέσα σε σαλάτες, με χούμους, σε μπαστουνάκια με αλάτι και λίγο ξύδι ή ακόμα και σε σούπα.

Σέλερι

Το σέλερι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και πολύ λίγες θερμίδες (6 θερμίδες ο κάθε βλαστός), ενώ είναι πολύ θρεπτικό, αφού εκτός από το απαραίτητο νερό, περιέχει φολικό οξύ, βιταμίνες A, C και K και είναι και φυσικό φάρμακο για τις καούρες του στομάχου.

Ντομάτες
Οι ντομάτες, είναι ήδη στην καθημερινή διατροφή μας, οπότε δε χρειάζονται ιδιαίτερη διαφήμιση.

Καρπούζι

Το καρπούζι, όχι μόνο περιέχει πολύ νερό, αλλά και μπόλικο λυκοπένιο, αντιοξειδωτικό που καταπολεμά τον καρκίνο και εντοπίζεται στα κόκκινα φρούτα και λαχανικά. Το καρπούζι μάλιστα έχει –σχεδόν- τετραπλάσια ποσότητα λυκοπενίου από τις ντομάτες.

Πεπόνι Cantaloupe

Το πεπόνι της κατηγορίας cantaloupe, έχει περισσότερο νερό από το κοινό πεπόνι και για την ακρίβεια το ένα τέταρτο από αυτό περιέχει μόνο 50 θερμίδες και το 100% της προτεινόμενης ημερήσιας πρόσληψης των βιταμινών Α και C.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button