Ειδήσεις Υγείας

Αϋπνία: Τι να κάνετε για να κλείσετε…μάτι

Για να κοιμηθείτε σαν πουλάκια…

Μη χρησιμοποιείτε το κινητό ή το tablet σας

 

 

 

 

Έρευνες έχουν δείξει ότι η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών, ακόμα και η παρακολούθηση τηλεόρασης μπορούν να προκαλέσουν διαταραχές στον ύπνο.

Μην πίνετε καφέ

 

 

 

 

Η καφεΐνη διατηρείται στο σώμα μέχρι 12 ώρες, γι’ αυτό και πολλοί παρατηρούν προβλήματα στον ύπνο, ακόμα κι αν έχουν πιει καφέ, μετά το μεσημεριανό τους. Στην περίπτωση που θέλετε ένα ζεστό ρόφημα το βράδυ δοκιμάστε καφέ ντεκαφεϊνέ, ή ένα άλλο αφέψημα όπως το χαμομήλι.

Μην τρώτε πικάντικα και λιπαρά φαγητά

 

 

 

 

 

Τα πικάντικα και λιπαρά φαγητά μπορεί να επιδεινώσουν τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, για αυτό καλό είναι να τρώτε βραδινό τουλάχιστον δυο ώρες πριν ξαπλώσετε, ώστε να έχει το σώμα σας το χρόνο να χωνέψει την τροφή.

Μην πίνετε αλκοόλ

 

 

 

 

Το αλκοόλ επηρεάζει άμεσα τον ύπνο, με αποτέλεσμα να ξυπνάτε το επόμενο πρωί, κουρασμένοι και με αδυναμία συγκέντρωσης.

Μην καπνίζετε

 

 

 

 

 

Μπορεί για πολλούς το κάπνισμα να είναι μια μέθοδος χαλάρωσης, αλλά η νικοτίνη παραμένει διεγερτική ουσία και μπορεί εύκολα να κάνει τις αϋπνίες σας, ακόμα χειρότερες, ειδικότερα αν κάνετε ένα «τελευταίο» τσιγαράκι, πριν πέσετε για ύπνο.

Μην πίνετε πολύ νερό

 

 

 

 

 

 

Μην πίνετε νερό πριν πέσετε για ύπνο, καθώς κάτι τέτοιο θα σας οδηγήσει στο μπάνιο στα μέσα της νύχτας, διαταράσσοντας τον ύπνο σας.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button