Άθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Βάδισμα v/s τρέξιμο: Ποιο ωφελεί την υγεία;

Από τις πλέον δημοφιλείς μορφές άσκησεις είναι το βάδισμα και το τρέξιμο. Μάλιστα έχει βρεθεί ότι το βάδισμα αν και χαμηλότερης έντασης  μπορεί να είναι εξίσου ωφέλιμο με το τρέξιμο αν όχι περισσότερο.

Πλεονεκτήματα βαδίσματος

Το βάδισμα ενδείκνυται για όλους καθώς μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε ηλικία και σε όποια φυσική κατάσταση και αν βρίσκετε. Τα πλεονεκτήματα του είναι τα εξής:

Βελτιώνει την πνευματική υγεία

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το βάδισμα έχει ανάλογα οφέλη ανάλογα με αυτά του διαλογισμού, ειδικά αν περπατάτε στη φύση.

Υγεία

Το βάδισμα δυναμώνει τα πόδια, τα οστά και τους μύες ενώ μειώνει την αρτηριακή πίεση, τη χοληστερόλη, καθώς και τον κίνδυνο για διαβήτη, περισσότερο απ’ ότι το τρέξιμο.

Δεν ανοίγει την όρεξη

Μπορεί με το τρέξιμο να καίει κάποιος περισσότερες θερμίδες, μετά από αυτό όμως ανοίγει η όρεξη και θέλετε να φάτε ό,τι βρεθεί μπροστά σας. Αντίθετα, το βάδισμα δεν εξαντλεί τον οργανισμό και δεν προκαλεί αυτή την επιθυμία.

Είναι πιο ασφαλές

Το βάδισμα είναι πιο ασφαλής άσκηση, ειδικά για τα πόδια, όπου οι περισσότεροι δρομείς υποφέρουν από τραυματισμούς. Απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για το βάδισμα, όσο και για το τρέξιμο είναι να επιλέξετε τα κατάλληλα παπούτσια που ταιριάζουν στο πέλμα σας και προορίζονται για τον τύπο άσκησης που έχετε επιλέξει

Σχετικά Άρθρα

Back to top button