sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΣυμπληρώματα Διατροφής

Βιταμίνη Ε: Από ποιες παθήσεις προστατεύει

Ανήκει στις λιποδιαλυτές βιταμίνες, οι οποίες βασίζονται στα διατροφικά λίπη για τη μεταφορά και την απορρόφησή τους και δρουν επίσης σαν αντιοξειδωτικά, καταστρέφοντας τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα.

Μετά από έρευνες που πραγματοποίησαν ερευνητές από διάφορα πανεπιστλημια κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες προλαμβάνοντας έτσι ενα μεγάλο αριθμό προβλημάτων υγείας, όπως καρδιακές παθήσεις και καρκίνο.

Προστατεύει την επιδερμίδα

 

 

 

 

 

 

Η βιταμίνη αυτή προστατεύει την επιδερμίδα από τις UV ακτινοβολίες.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στην ουροδόχο κύστη

 

 

 

 

 

Καταναλώνοντας τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Ε μπορεί να μειωθεί στο μισό η πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου της ουροδόχου κύστης, μιας πάθησης, η οποία αποτελεί το 4ο κατά σειρά είδος θανατηφόρου καρκίνου στους άντρες

Ασπίδα προστασίας του προστάτη

 

 

 

 

 

 

Μια από τις μορφές της η γ-τοκοφερόλη, έχει βρεθεί ότι έχει σημαντική δράση κατά της ανδρικής αυτής ασθένειας, εμποδίζοντας τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων.

Προστατεύει από το Αλτσχάιμερ

άνθρωποι με άνοια

 

 

 

 

 

 

Όπως υποστηρίζουν διάφοροι ερευνητές, η βιταμίνη Ε μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση του Αλτσχάιμερ.

Ανάπτυξη των ερυθρών αιμοσφαιρίων

 

 

 

 

 

 

Η βιταμίνη Ε είναι άκρως σημαντική στο σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Πηγές βιταμίνης E

Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη της θαυματουργής αυτής βιταμίνης, θα πρέπει να βάλετε στη διατροφή σας τροφές όπως αμύγδαλα, ηλιόσπορο και άλλους ξηρούς καρπούς, σπανάκι, ελιές, ακτινίδιο, σπαράγγια, μύρτιλλα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μοσχάρι, αβοκάντο, ελαιόλαδο και άλλα φυτικά έλαια.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button