Ειδήσεις Υγείας

Βιταμίνη D: Πόση «δόση» θεωρείται αρκετή;

Ο πιο απλός τρόπος για να πάρετε τη βιταμίνη D που χρειάζεται ο οργανισμός είναι η απευθείας έκθεση του δέρματος στο φως του ήλιου δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα . Όμως ο χρόνος έκθεσης στον ήλιο διαφέρει ανάλογα με την ηλικία, τον τύπο του δέρματος, την εποχή, την ώρα της ημέρας κ.λπ.

Η βιταμίνη αυτή λαμβάνεται και μέσω της διατροφής καταναλώνοντας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D όπως:

Σολομός
Σκουμπρί
Μανιτάρια

 

 

 

 

 

Μουρουνέλαιο
Τόνος (κονσέρβα σε νερό)
Σαρδέλες (κονσέρβα σε λάδι)
Γάλα ή γιαούρτι
Συκώτι από βοδινό, ή μοσχάρι
Κρόκοι αυγών
Τυρί

Πόση βιταμίνη D χρειάζεστε;

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Αμερικάνικης Ενδοκρινολογικής Εταιρείας είναι απαραίτητη η ημερήσια δόση βιταμίνης D τουλάχιστον 700 μονάδων (IU) για την επίτευξη και διατήρηση μιας συνολικά καλής υγείας.

Για τα βρέφη ηλικίας 0 έως 6 μηνών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 400 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 1.000 IU/ημέρα.

Για τα βρέφη ηλικίας 6 έως 12 μηνών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 400 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 1.500 IU/ημέρα.

Ηλικία 1-3 ετών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 600 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 2.500 IU/ημέρα.

Ηλικία 4-8 ετών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 600 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 3.000 IU/ημέρα.

Ηλικία 9-70 ετών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 600 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 4.000 IU/ημέρα.

Ηλικία 71+ ετών: Η επαρκής πρόσληψη είναι 800 IU/ημέρα. Το ανώτατο ασφαλές επίπεδο πρόσληψης είναι 4.000 IU/ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Νηστίσιμα: Πόσες θερμίδες παρέχουν;

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close