Άθληση & ΥγείαΔιατροφήΕιδήσεις Υγείας

Γιατί δεν φεύγει το λίπος από την κοιλιά; Όλοι οι λόγοι

Το περιττό κοιλιακό λίπος δεν είναι μόνο αντιαισθητικό αλλά ενδεχομένως μπορεί να αποτελεί ένα καμπανάκι κινδύνου για την εκδήλωση καρδιακών νοσημάτων, διαβήτη ακόμη και ορισμένων μορφών καρκίνου.

Αν και έχετε υιοθετήσει ένα υγιεινό τρόπο διατροφής  παρόλο αυτά το λίπος από την κοιλιά δε φεύγει. Μάθετε τι μπορεί να φταίει

Η ηλικία

Όσο τα χρόνια περνούν, το σώμα αλλάζει με συνέπεια πολύ δύσκολα να χάνει βάρος. Επιπλέον οι γυναίκες έχουν να αντιμετωπίσουν την εμμηνόπαυση η οποία λόγω των ορμονικών αλλαγών στο σώμα προκαλεί συγκέντρωση του λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Λάθος γυμναστική

Σύμφωνα με τους ειδικούς το τρέξιμο και οι αεροβικές ασκήσεις  ωφελούν την καρδιά αλλά όχι την περιοχή της κοιλιάς. Για να φύγει το λίπος από το σημείο αυτό απαιτείται ένα συνδυασμό ασκήσεων με βάρη και ασκήσεων με υψηλούς παλμούς της καρδιάς. .

Τρώτε πολλές επεξεργασμένες τροφές

Τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως το άσπρο ψωμί, τα κράκερ, και τα τσιπς, καθώς και τα επεξεργασμένα σάκχαρα σε ζαχαρούχα ποτά και επιδόρπια αυξάνουν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αποφεύγετε την κατανάλωσή τους.

Έχετε υπερβολικό στρες

‘Οταν έχετε έντονο άγχος τότε ο οργανισμός σας παράγει περισσότερη κορτιζόλη με αποτέλεσμα να αποθηκεύει αυτομάτως περισσότερο λίπος  στην περιοχή της κοιλιάς.

Δεν κοιμάστε αρκετά

Έρευνα διαπίστωσε ότι όσοι κοιμούνται πέντε ή λιγότερες ώρες κάθε βράδυ έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να πάρουν περισσότερα κιλά (σε βάθος χρόνου) από ό,τι εκείνες που κοιμούνται επτά με οκτώ ώρες.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button