sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Γιατί το περπάτημα κάνει καλό στην υγεία;

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι κάνει καλό στην καρδιά, στη σιλουέτα αλλά και στον εγκέφαλο. Μήπως ήρθε η ώρα να βάλετε το περπάτημα στην καθημερινότητά σας; Δείτε γιατί!

Η πιο εύκολη μορφή άσκησης

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και όρεξη για περπάτημα. Μπορείτε να ξεκινήστε με 10-15 λεπτά και αυξήστε το χρόνο σας σταδιακά.

Τονώνει τον εγκέφαλο

Έρευνα που έχει διεξαχθεί από την Αμερικάνικη Ακαδημία Αντιγήρανσης στο παρελθόν, κατέληξε ότι 45 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορούν να οξύνουν τη διανοητική μας ικανότητα.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού

Οι παθήσεις της καρδιάς αποτελούν την κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως. Το καθημερινό περπάτημα για 30 με 45 λεπτά βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα, ενώ ομαλοποιεί και τον καρδιακό ρυθμό. Ακόμη, βοηθά στην αύξηση της καλής (HDL) και τη μείωση της κακής (LDL) χοληστερόλης στο αίμα, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την προστασία της καρδιάς μας.

Ρίχνει το “ζάχαρο”

Το περπάτημα, όμως, δεν βοηθάει μόνο όσους πάσχουν ήδη από διαβήτη, αλλά και αυτούς που έχουν την τάση εμφάνισης της νόσου, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, το μισάωρο καθημερινό περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη σε υπέρβαρους και μη, άντρες και γυναίκες.

Περισσότερα χρόνια ζωής

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε στη Χονολουλού σε 8 χιλιάδες άντρες, έδειξε ότι το περπάτημα για 3 χιλιόμετρα την ημέρα, μειώνει τον κίνδυνο θανάτου μέχρι και 50% και αυξάνει το μέσο όρο ζωής. Αν θέλετε, λοιπόν, να γεμίσετε κάποτε όλη την τούρτα σας με κεράκια, δέστε τα κορδόνια σας και ξεκινήστε το… «εν-δυο».

Σχετικά Άρθρα

Back to top button