Ειδήσεις Υγείας

Γρίπη & κρυολόγημα: Με ποιες τροφές θα αναρρώσετε γρηγορότερα

Σχεδόν κάθε χειμώνα ένας στους τρεις υποφέρει από, φταρνίσματα και βήχα, πονόλαιμο, πυρετό και μυαλγίες σε όλο το σώμα.

Τις περισσότερες φορές οι ιώσεις και η γρίπη καταβάλλουν τους ασθενείς με συνέπεια να μην μπορούν να καταναλώσουν επαρκείς ποσότητες φαγητού και έτσι να εξασθενεί περαιτέρω ο οργανισμός.

Όμως οι ειδικοί επιστήμονες αναφέρουν ότι βασικό «όπλο» για την ταχύτερη ανάρρωση από τη γρίπη ή το κρυολόγημα αποτελεί η σωστή διατροφή.

Πείτε αντίο στη γρίπη

Για να αναρρώσετε γρήγορα από τη γρίπη ή το κρυολόγημα οι ειδικοί της mayo clinic συστήνουν συχνά και μικρά γεύματα για να λάβετε την ενέργεια που χρειάζεστε.

Μην παραλείπετε γεύματα γιατί ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να ανακάμψει. Και να γνωρίζετε ότι μια διατροφή κάτω των 1200 θερμίδων ημερησίως αποδυναμώνει την ανοσολογική λειτουργία.

Ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι οι πρωτεΐνες οι οποίες βοηθούν το σώμα να είναι γερό και δυνατό.

Επιλέξτε άπαχα προϊόντα (κοτόπουλο, ψάρι, γαλοπούλα, κουνέλι, μοσχάρι, χοιρινό, αυγά).

Επίσης είναι σημαντικό να μην παραλείπετε να καταναλώνετε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, καθώς περιέχουν ουσίες όπως η βιταμίνη C, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην ενεργοποίηση των Τ λεμφοκυττάρων που μάχονται κατά των ιών. Επιπλέον, τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε και φλαβονοειδή, τα οποία συνεργάζονται για να ενισχύσουν την άμυνα του οργανισμού.

Τέλος, μην ξεχνάτε τη σωστή ενυδάτωση. Η επαρκής ενυδάτωση είναι πολύ χρήσιμη για τον οργανισμό, καθώς βοηθάει στην αναπλήρωση των υγρών που χάνουμε. Καταναλώστε, λοιπόν, αρκετά υγρά όπως νερό, πράσινο τσάι, τσάι του βουνού (φυσικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ποιοι πρέπει να εμβολιαστούν για τη γρίπη! Εγκύκλιος του υπ.Υγείας

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button