sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Γυμναστική πριν το καλοκαίρι: Με ποια θα “κάψετε” περισσότερες θερμίδες

Το καλοκαίρι είναι κοντά και οι περισσότεροι στην περίπτωση που έχουν πάρει μερικά κιλά παραπάνω το χειμώνα αγωνιούν για το πως θα εμφανισθούν στην παραλία.
Μια αποτελεσματική λύση είναι η γυμναστική. Μάθετε με ποια θα χάσετε περισσότερες θερμίδες.

Τρέξιμο

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να χάσετε τα παραπανίσια κιλά είναι το τρέξιμο. Μάλιστα οι ειδικοί λένε ότι αμέσως μετά θα δείτε αλλαγές σε πόδια, κοιλιακούς, χέρια και γλουτούς. Θυμηθείτε ότι με το λεγόμενο jogging θα κάψετε μέχρι και 540θερμίδες. Με πιο έντονο τρέξιμο, πάνω από 16 χλμ/ώρα, μπορεί να χάσετε μέχρι και 1200 θερμίδες

Πιλάτες

Οι πιλάτες εγγυώνται σμιλεμένους κοιλιακούς ενώ ο τρόπος που χρησιμοποιεί την ανάσα η άσκηση αυτή, εξασφαλίζει τη διαρκή γυμναστική του κορμού . Οι θερμίδες που καίτε κυμαίνονται γύρω στις 350.

Κολύμπι

Η κολύμβηση παραμένει μια από τις καλύτερες και ολικές μεθόδους γύμνασης του σώματος, ενώ συνάμα δεν προκαλεί τριβές και προβλήματα στους συνδέσμους και τις αρθρώσεις. Έτσι με το ελεύθερο κολύμπι για μισή ώρα καίτε περίπου 430 θερμίδες.

Περπάτημα

Τώρα που ο καιρός φτιάχνει δεν έχετε πια καμία δικαιολογία για να μη χρησιμοποιήσετε τα πόδια σας, για να φτάσετε κάπου. Είκοσι λεπτά περπάτημα την ημέρα κάνουν καλό στην υγεία της καρδιά σας ενώ χάνετε και θερμίδες.

Ποδηλασία

Η γυμναστική αυτή έχει πολλά οφέλη τόσο στη φυσική σας κατάσταση, όσο και στην απώλεια κιλών. Υπολογίζεται ότι με μια ώρα έντονης ποδηλασίας θα κάψετε μέχρι και 460 θερμίδες.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button