Ειδήσεις ΥγείαςΣέξ

Δέκα μυστικά για καλύτερη στύση!

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες και παθήσεις που μπορεί να συντελέσουν στην εμφάνιση ή στην επιδείνωση της στυτικής δυσλειτουργίας. Ποια είναι όμως τα μυστικά που μπορούν να κρατήσουν τις επιδόσεις σας ψηλά;

Μετά από έρευνες που έκαναν οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Μελέτης Ουρολογικών παθήσεων (ΙΜΟΠ), κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για να μειώσετε τον κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας θα πρέπει :

Να διατηρήσετε το σωματικό σας βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.

Να γυμνάζεστε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.

Μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, όσπρια και ψάρια όπως η μεσογειακή, πέρα από τη καλή λειτουργία της καρδιάς, βοηθά και στη καλή στύση.

%cf%83%ce%b5%ce%be12

 

 

 

 

 

 

Μελέτες μάλιστα σε άντρες με σωματικό βάρος πάνω από το φυσιολογικό και με στυτική δυσλειτουργία έχουν δείξει πως η απώλεια 10% του σωματικού βάρους με μεσογειακή διατροφή και άσκηση μπορεί να λύσει το πρόβλημα, να επανέλθει δηλαδή η ποιότητα της στύσης στα φυσιολογικά.

Άμεση διακοπή του καπνίσματος, καθώς το κάπνισμα βλάπτει τα αγγεία του πέους και ευθύνεται για στυτική δυσλειτουργία.

Σημαντική είναι επίσης και η διατήρηση χαμηλών στους δείκτες της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.

Αν πάσχετε από σακχαρώδη διαβήτη, πρέπει να φροντίσετε για διατήρηση των επιπέδων σακχάρου.

Προσοχή σε κάποια αντιυπερτασικά φάρμακα, όπως τα διουρητικά καθώς επιδρούν αρνητικά στη στύση.

Η χρήση αλκοόλ πρέπει να γίνεται με μέτρο, ενώ θα πρέπει να αποφεύγετε η χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι ψυχολογικοί παράγοντες, όπως το stress και το άγχος, προκαλούν ή συμβάλλουν στην εμφάνιση ή/και διατήρηση της στυτικής δυσλειτουργίας.

Με τη βοήθεια ειδικού ψυχολόγου/σεξολόγου, προσπαθήστε να τα διαχειριστείτε ή να εμποδίσετε τα συμπτώματα αυτά να επηρεάσουν τις διαπροσωπικές σας σχέσεις.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button