Ειδήσεις ΥγείαςΟμορφιά

Δείξτε όμορφη και λαμπερή με πέντε δωρεάν τρόπους

Εκτός από τις διάφορες θεραπείες  που υπόσχονται θεματικές αλλαγές μπορείτε να μειώσετε τις ρυτίδες  αυξάνοντας  τα επίπεδα κολλαγόνου και ελαστίνης καταναλώνοντας συγκεκριμένες βιταμίνες.
Δείτε ποιες είναι αυτές!

Bιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α αποτελεί κλειδί για τη δομή του δέρματος αφού  ενισχύει την ενυδάτωση του δέρματος , εξασφαλίζει τη νεανικότητα, την ελαστικότητα και την απαλότητα της επιδερμίδας. Πηγές της εν λόγω βιταμίνης αποτελούν το συκώτι, ο σολομός, ο ξιφίας, τα καρότα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα κολοκυθάκια και τα βερίκοκα.

Βιταμίνη C

Η Βιταμίνη C  είναι άκρως αποτελέσματική στη «μάχη» κατά των ελεύθερων ριζών στο δέρμα, παρέχοντας πολλαπλή προστασία κατά της φθοράς του δέρματος.

Βρίσκεται στα πορτοκάλια, μανταρίνια, ακτινίδια, λεμόνια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι.

Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε εξασφαλίζει τη νεανική όψη της επιδερμίδας. Πηγές αποτελούν ο σολομός, τα όσπρια, το ελαιόλαδο, το σησαμέλαιο και τα αμύγδαλα.

Προσοχή

Αν κοιμάστε μπρούμυτα, με το κεφάλι μέσα στο μαξιλάρι, συχνά εμφανίζονται πτυχώσεις και ρυτίδες στο δέρμα. Για αυτό καλό είναι να κοιμάστε ανάσκελα.

Αποφύγετε το αλάτι

Τα αλμυρά σνακ μπορούν να οδηγήσουν σε πρησμένο πρόσωπο εξαιτίας της κατακράτησης υγρών.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button