ΔιατροφήΕιδήσεις ΥγείαςΦύση και Διατροφή

Δείτε ποια φρούτα περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη!

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι τα φρούτα αποτελούν την καλύτερη επιλογή για να χορτάσουν την πείνα τους όταν κάνουν δίαιτα ή όταν πολύ απλά θέλουν να περιορίσουν τη ζάχαρη στο διατροφή τους.

Φυσικά είναι καλύτερο να φάτε οποιοδήποτε φρούτο αντί για ένα μπισκότο ή ένα κομμάτι κέικ, ωστόσο αν προσέχετε το ζάχαρό σας ή βρίσκεστε σε δίαιτα οι παρακάτω επιλογές είναι οι ιδανικές για εσάς.

Γκρέιπφρουτ

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τους επιστήμονες της mayo clinic έδειξε ότι μόνο μισό γκρέιπφρουτ παρέχει περίπου οκτώ γραμμάρια ζάχαρης και σημαντική ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών.

Αβοκάντο

Εκτός από το γεγονός ότι το αβοκάντο αποτελεί εξαιρετική πηγή υγιεινών λιπαρών και φυτικών ινών ένα ολόκληρο αβοκάντο έχει μόνο δύο γραμμάρια ζάχαρης.

Σμέουρα (φραμπουάζ)

Μπορεί να είναι γλυκά αλλά τα σμέουρα έχουν λίγη ζάχαρη. Και για του λόγου του αληθές ένα φλιτζάνι σμέουρα περιέχει μόνο πέντε γραμμάρια ζάχαρης.

Βατόμουρα

Ένα φλιτζάνι βατόμουρα παρέχει επτά γραμμάρια ζάχαρης, οκτώ γραμμάρια φυτικές ίνες και δύο γραμμάρια πρωτεΐνες.

Μήλα

Ένα μέτριου μεγέθους μήλο παρέχει 19 γραμμάρια ζάχαρης!

Πορτοκάλι

Το πορτοκάλι μπορεί να φημίζεται για τη βιταμίνη C, όμως έχει και πολύ λίγη ζάχαρη.
Οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε ολόκληρο το φρούτο και όχι να πιείτε μόνο το χυμό του.

Show More

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Close