Ειδήσεις ΥγείαςΤραυματισμοί

Δείτε ποιες καθημερινές συνήθειες επιβαρύνουν τη μέση σας

Σύμφωνα με έρευνες, το πρόβλημα αυτό στέλνει περισσότερους ασθενείς στον γιατρό, από οποιαδήποτε άλλη ιατρική πάθηση, εκτός της γρίπης.
Δείτε ποιες συνήθειες επιβαρύνουν την μέση σας

Καθιστική ζωή

Η καθιστική ζωή αποτελεί το νούμερο ένα εχθρό της σπονδυλικής στήλης. Αυτό συμβαίνει, γιατί οι ραχιαίοι μύες αποδυναμώνονται.  Μη ξεχνάτε να κάνετε τακτικό διάλλειμα και να κάθεστε κάνοντας με το σώμα σας μία γωνία των 135 μοιρών.

Δεν ασκήστε

Οι ειδικοί συνιστούν κατηγορηματικά να ακολουθήσετε οποιαδήποτε μορφή άσκησης για να κυκλοφορεί καλύτερα το αίμα.
Σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου της Washington, η γιόγκα ανακουφίζει από τον πόνο στη μέση πολύ πιο γρήγορα από ό,τι οι συμβατικές ασκήσεις.
Και αυτό γιατί οι βαθιές αναπνοές η χαλάρωση και το τέντωμα μπορεί να νικήσει τον πόνο στην μέση.

Οδηγείτε λάθος

Η στάση που έχετε κατά την οδήγηση, μπορεί να προκαλεί πόνο στην πλάτη. Καθίστε σε γωνία 90 μοιρών, κοντά στο τιμόνι, ώστε να μη χρειάζεται να τεντώνεστε.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button