Ειδήσεις Υγείας

Δείτε ποιο είναι το μενού της ευτυχίας

Επειδή η καλή ψυχολογία είναι σύμμαχος της καλής υγείας δείτε πώς να την ανακτήσετε μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή.

Η καλή μέρα ξεκινά από το πρωινό

Η κατανάλωση  βρώμης στο πρωινό  προκαλεί την απελευθέρωση της σεροτονίνης, ή αλλιώς της ορμόνης της ευτυχίας .Έρευνες έχουν δείξει ότι η βρώμη  χωνεύεται με πιο αργούς ρυθμούς και έτσι εν κρατά την πείνα όχι μόνο μακριά αλλά χαρίζει ενέργεια και καλή διάθεση για όλη την ημέρα.

Πιείτε γάλα

Το γάλα είναι γνωστό για τις ευεργετικές τοςυ ιδιότητες στα οστά. Νέες ‘έρευνες έχουν  το γάλα αποτελεί καλή πηγή τρυπτοφάνης, η οποία αυξάνει την έκκριση της  σεροτονίνης της ορμόνης που φτιάχνει την καλή διάθεση.

Καφείνη

Η καφεΐνη δεν είναι μόνο εθιστική αλλά και  ευεργετική για να καλμάρει τα νεύρα.
Προσοχή στην υπερβολική κατανάλωση αφού αν το παρακάνετε με τους καφέδες  θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα  και θα υποφέρετε από πονοκέφαλο και αϋπνία.

Φάτε μπανάνες

Οι μπανάνες έχουν το μοναδικό πλεονέκτημα να αυξάνουν τα ελέγχουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα ενώ χάρη στη βιταμίνη  Β6 που περιέχουν  μπορούν να μας χαλαρώνουν με φυσικό τρόπο
Αβοκάντο: για περισσότερα χαμόγελα
Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία μειώνουν την αρτηριακή πίεση  ενώ περιέχουν βιταμίνη Β6 που βοηθά στην καλή διάθεση.

Μη ξεχνάτε τα καρύδια

Θεωρούνται «τροφή του εγκεφάλου» ενώ αποτελούν εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που βελτιώνουν τη διάθεση.

Μαύρη σοκολάτα
η σοκολάτα έχει και μια ήπια, προσωρινή δράση στη διάθεσή μας. Τα σάκχαρα και άλλα συστατικά της προκαλούν την απελευθέρωση σεροτονίνης και ενδορφινών, ενώ η καφεΐνη της δρα διεγερτικά κι έτσι οι πιθανότητες να αισθανθούμε καλύτερα και με περισσότερη ενέργεια, αυξάνονται.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button