sport-medicineΕιδήσεις ΥγείαςΠρώτες βοήθειες

Δείτε πως θα ξεπιαστείτε χωρίς φάρμακα

Όλο και περισσότεροι άνδρες και γυναίκες αποφασίζουν να εγκαταλείψουν τον καναπέ του σπιτιού τους ώστε να ασκηθούν είτε μόνοι τους είτε σε κάποιο γυμναστήριο. Δεν είναι λίγες οι φορές όπου συχνά έρχονται αντιμετώποι με διάφορα τραβήγματα αλλά και μυικούς πόνους.

Μάθετε τι να κάνετε για να ξεπιαστείτε

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε ένα συστατικό που ονομάζεται ολεοκανθάλη, το οποίο επιταχύνει την επιδιόρθωση των μυών. Έρευνα έδειξε πως η κατανάλωση μόλις 3 ½ κ.σ. λάδι την ημέρα έχει αντιφλεγμονώδη δράση με αποτέλεσμα οι πόνοι στους μύες να υποχωρούν.
Το καλύτερο που έχετε να κάνετε για να ανακουφιστείτε είναι να προσθέστε δυο κουταλιές έξτρα λάδι στη σαλάτα που θα φάτε μετά την γυμναστική.

Ανανάς για τις θλάσεις

Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει βρωμελαΐνη, ένα συστατικό που καταπραΰνει από τον πόνο που προκαλούν τα διάφορα διαστρέματα ή θλάσεις.

Ζεστό νερό στους μυικούς πόνους

Βάλσαμο στο μυικό πόνο αποτελεί το μπάνιο σε ζεστό νερό. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γεμίσετε την μπανιέρα, χλιαρό νερό, και να ρίξετε δυο σταγόνες ευκάλυπτο, 2 σταγόνες Bυθιστείτε στο νερό για 15΄.

Σκοτσέζικο ντους

Η εναλλαγή κρύο με ζεστό νερό είναι ευεργετική σε περιπτώσεις μυϊκού πιασίματος, καθώς απαλύνει τον πόνο και μειώνει τη φλεγμονή. Μία καλή τακτική είναι να τοποθετήσετε πάνω στον πονεμένο μυ, μία παγοκύστη για 20 λεπτά και αμέσως μετά να κάνετε ένα ζεστό ντους. Αλείψτε μία αντιφλεγμονώδη αλοιφή και σκεπαστείτε. Επαναλάβετε εάν χρειαστεί.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button