sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Δείτε πόσες θερμίδες “καίτε” με τα αθλήματα της παραλίας

Δείτε πόσες θερμίδες θα «κάψετε» με τα αθλήματα της παραλίας

Κολύμπι

Το κολύμπι είναι μια  αναζωογονητική μορφή άσκησης η οποία  γυμνάζει όλο το σώμα και ιδιαίτερα την καρδιά.
Υπολογίζεται ότι 30 λεπτά ελεύθερης κολύμβησης ένας άνδρας (βάρους 75 κιλών) θα “κάψει”276 θερμίδες και μία γυναίκα (βάρους 60 κιλών) 221 θερμίδες.

Θαλάσσιο ποδήλατο

Δεν διασκεδάζει μόνο αλλά αποτελεί ιδανική άσκηση κατά τη διάρκεια της οποίας γυμνάζονται κυρίως τα πόδια!
Θερμίδες: Μισή ώρα εξάσκησης με θαλάσσιο ποδήλατο, ένας άνδρας θα κάψει 157 θερμίδες και μια γυναίκα 126 θερμίδες.

Ρακέτες

Δεν είναι μόνο το πιο δημοφιλές παιχνίδι  στην παραλία αλλά φτιάχνει και το σώμα.
Θερμίδες: μισή ώρα παιχνιδιού με ρακέτες  ένας άνδρας θα χάσει 197 θερμίδες και μία γυναίκα 157,5 θερμίδες.

Θαλάσσιο σκι

Το θαλάσσιο σκι  είναι μοναδική άσκηση αφού γυμνάζει  χέρια, πόδια και κοιλιά.
Θερμίδες: Κάνοντας 30 λεπτά θαλάσσιο σκι ένας άνδρας θα χάσει 237 θερμίδες και μια γυναίκα 189 θερμίδες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button