sport-medicineΆθληση & ΥγείαΕιδήσεις Υγείας

Δείτε τα πέντε πιο συνηθισμένα λάθη στο γυμναστήριο

Διαβάστε ποια είναι τα πιο συνηθισμένα.

Πάλι ξεχάσατε το ζέσταμα

Το «ζέσταμα» είναι απαραίτητο, διότι προετοιμάζει το μυϊκό, το νευρικό και το καρδιαγγειακό σύστημα. Επίσης αυξάνει την ελαστικότητα και τη διασταλτικότητα των μυών και κατά συνέπεια το εύρος κίνησης των αρθρώσεων. Με αυτό τον τρόπο έχουμε κάνει ένα καλό βήμα, ώστε να μην τραυματιστούμε και να γυμναστούμε στη συνέχεια με καλό ρυθμό.
Υπέρμετρος ζήλος

Ο ενθουσιασμός οδηγεί πολλές φορές τούς ανθρώπους ,που έχουν καιρό να γυμναστούνε σε υπερ-προσπάθεια! Συνέπεια είναι να πληρώνουν ακριβά το τίμημα με πιάσιμο, μυϊκούς πόνους που καθιστούν αδύνατη τη συνέχιση της γύμνασης. Προσοχή στα βαθιά καθίσματα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμούς στα γόνατα, καλό θα είναι να αποφεύγονται και να αντικαθίστανται με ημικαθίσματα.

Λάθη στην αναπνοή

Οι λάθος εισπνοές και εκπνοές κουράζουν και δεν αφήνουν τον ασκούμενο να καταβάλει το μέγιστο της προσπάθειας του. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε τον προπονητή σας. Κατά την άρση βαρών θα πρέπει να εκπνέει κατά την φάση της προσπάθειας και να εισπνέει κατά την παύση.

Πότε απαγορεύεται

Στην περίπτωση που έχετε πιεί ένα ποτηράκι παραπάνω ή λαμβάνετε κάποιο φάρμακο θα πρέπει να αποφεύγετε να γυμναστείτε. Πάντα να έχετε κατά νου ότι θα πρέπει να γυμνάζεστε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα και ο ελάχιστος χρόνος άσκησης να είναι 30′-40′ όταν πρόκειται για αερόβιο πρόγραμμα, ενώ 15′-25′ όταν πρόκειται για ασκήσεις δύναμης.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button