Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τις τροφές-βάλσαμο για το στομάχι

Δείτε ποιες είναι οι  τροφές-βάλσαμο για το στομάχι
Μπανάνες

Οι μπανάνες βοηθούν στην αποκατάσταση της φυσιολογικής λειτουργίας του εντέρου ενώ χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν ενισχύουν τη διαδικασία της πέψης.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο στα λεγόμενα καλά βακτήρια τα οποία αναπληρώνουν τη φυσιολογική χλωρίδα στο γαστρεντερικό σωλήνα και αποκαθιστούν την υγεία στην περιοχή αυτή.

Λάχανο

Το λάχανο ενισχύει την ανάπτυξη των υγιών βακτηρίων στο έντερο και  γι’ αυτό βοηθά στην εξάλειψη των αποβλήτων, διατηρώντας τις τακτικές κινήσεις του εντέρου.
Άπαχο κρέας και ψάρια

Το κοτόπουλο, τα ψάρια και άλλα άπαχα κρέατα είναι πιο εύκολα να χωνευτούν σε σχέση με τροφές που είναι δύσκολες στην αφομοίωσή τους όπως τα κόκκινα κρέατα και άλλα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως το ψωμί ολικής άλεσης, η βρώμη και το μαύρο ρύζι, είναι καλές πηγές φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην πέψη ενώ βοηθούν επίσης να αισθανόμαστε χορτάτοι.

Τζίντζερ

Αυτό το βότανο χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια ως ένας φυσικός τρόπος για την ανακούφιση της ναυτίας, τους εμετού, της πρωινής αδιαθεσίας, των αερίων, της απώλειας της όρεξης και των κολικών. Προσοχή επιτρέπεται μόνο η κατανάλωση  2 έως 4 γραμμάρια την ημέρα.

Σχετικά άρθρα

Close