Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι να ταΐσετε το μυαλό σας

Η κατάσταση πλέον είναι εκτός ορίων.Πριν απευθυνθείτε δε κάποιο γιατρό δείτε με  ποιες τροφές θα ενδυναμώσετε το μυαλό σας.

Γλυκόζη

Το βασικότερο «καύσιμο» του εγκεφάλου μας είναι η γλυκόζη. Έτσι μη διστάσετε να φάτε μαύρη σοκολάτα, μέλι και ζάχαρη.

Βιταμίνη Β

Όσα τρόφιμα είναι πλούσια σε βιταμίνη Β, όπως τα αυγά, η σοκολάτα και το συκώτι, αποτελούν «ασπίδα» προστασίας απέναντι  στην άνοια.

Ω3 λιπαρά οξέα

Οι  τροφές που περιέχουν  Ω3 οξέα βοηθούν ιδιαίτερα τις λειτουργίες του εγκεφάλου και ενδυναμώνουν σημαντικά τη μνήμη.
Αντιοξειδωτικές ουσίες

Οι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες τροφές, όπως το πράσινο τσάι, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, το γάλα, το γιαούρτι, το ψωμί και τα δημητριακά, βοηθούν στην καλή μνήμη.

Ηλιόσποροι

Ειδικοί από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Ε έχουν 25% λιγότερες πιθανότητες από τους υπόλοιπους να αναπτύξουν άνοια.

Γιαούρτι

Σύμφωνα με ερευνητές, όσοι παρουσιάζουν έλλειψη της βιταμίνης Β12 έχουν χειρότερη απόδοση σε τεστ μνήμης από τους άλλους.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button