Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι να “ταίσετε” το μυαλό σας

Το τελευταίο καιρό έχει παρατηρήσει ότι καταβάλλετε μεγάλες προσπάθειες για να θυμηθείτε  διάφορα γεγονότα.

Μάλιστα έχει συλλάβει τον εαυτό σας να είστε διαρκώς αφηρημένοι και να μη θυμάστε ούτε που αφήνετε τα κλειδιά σας.
Μην πανικοβάλλεστε! Ελέγξτε τη διατροφή σας και δείτε αν παίρνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.
Μάθετε ποιες τροφές είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.
Έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών της Αμερικής έδειξε ότι η καλή διατροφή τονώνει τη σωματική και ψυχική υγεία ενώ για να λειτουργήσει σωστά  ο  εγκέφαλος χρειάζεται θρεπτικά συστατικά.

Ναι στη γλυκόζη

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι ο εγκέφαλος θυμάται καλύτερα αν λαμβάνει γλυκόζη.  Βάλτε στο πιάτο σας δημητριακά ολικής άλεσης με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, τα οποία απελευθερώνουν γλυκόζη αργά στην κυκλοφορία του αίματος, κρατώντας σας σε πνευματική εγρήγορση όλη την ημέρα.

Τρώτε λιπαρά ψάρια

Τα ωμέγα-3 λιπαρά περιέχονται  σε λιπαρά ψάρια όπως , ο σολομός, η πέστροφα, το σκουμπρί, η ρέγκα, οι σαρδέλες.  Επίσης περιέχονται στο λιναρόσπορο, στο λάδι σόγιας, στους σπόρους κολοκύθας και στα φασόλια σόγιας.

Ναι στις ντομάτες

Νέες επιστημονικές έρευνες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το λυκοπένιο στις ντομάτες, μπορεί  να προλάβει  το Alzheimer.  Ορισμένες βιταμίνες του συμπλέγματος Β – Β6, Β12 και  το φυλικό οξύ είναι γνωστό  ότι καθυστερούν τα συμπτώματα του Alzheimer.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button