Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι να τρώτε για γερά νύχια και μαλλιά

Σολομός

Εκτός από το γεγονός ότι βρίσκεται σε μειωμένο ΦΠΑ ο σολομός είναι πλούσιος σε βιταμίνη Ε, που συμβάλλει στην πρόληψη της γήρανσης του δέρματος και ενισχύει την ανθεκτικότητά του.
Καρύδια
Τα καρύδια περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρό οξύ, το οποίο βελτιώνει την κατάσταση των μαλλιών ενώ ταυτόχρονα αποτελούν καλή πηγή ψευδαργύρου – όπως επίσης και τα κάσιους, τα αμύγδαλα, τα πεκάν κ.ά!

Αυγά

Τα αυγά αν δεν έχετε πρόβλημα με τη χοληστερίνη περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος βιταμινών Β, που βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών.

Κοτόπουλο

Αν τα μαλλιά σας σπάνε συνεχώς ήρθε η ώρα να εντάξετε στη διατροφή σας το κοτόπουλο που περιέχει πολύτιμες βιταμίνες, πρωτεΐνη και σίδηρο.

Καρότα

Το αγαπημένο φαγητό του Μπαγκς Μπάνι είναι πλούσιο σε βιταμίνης Α, η οποία προωθεί την υγεία του δέρματος της κεφαλής. Το υγιές δέρμα αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για υγιή μαλλιά και τα καρότα αποτελούν σοφή διατροφική επιλογή. Δοκιμάστε τα ως σνακ ή προσθέστε τα στη σαλάτα σας και δείτε τα μαλλιά σας να μεταμορφώνονται.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button