Ειδήσεις Υγείας

Δείτε τι να τρώτε για δυνατή όραση

Όπως επισημαίνει οφθαλμίατρος Jeffrey Anshel στο βιβλίο του «Smart Medicine for Your Eyes» η βελτίωση της όρασης μπορεί να γίνει πραγματικότητα καταναλώνοντας συγκεκριμένες τροφές.

Μάθετε ποιες είναι αυτές για όραση αετού!

Ψάρι

Τα ψάρια όπως ο σολομός είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά τα οποία δεν μειώνουν μόνο τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων αλλά είναι επίσης ευεργετικά για τα μάτια.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια και τα αμύγδαλα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα ωμέγα 3. Έχει παρατηρηθεί επιστημονικά ότι όσοι καταναλώνουν τροφές που περιέχουν τα συγκεκριμένα λιπαρά αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα με τα μάτια τους.

Βότανα

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Oklahoma, και συγκεκριμένα του Κέντρου Υπηρεσιών Υγείας, ψάχνουν να ανακαλύψουν πως ο κουρκουμάς συμβάλει στην καλύτερη όραση. Επίσης η κανέλα μπορεί να αποδειχτεί επίσης ιδιαίτερα χρήσιμη ενάντια σε φλεγμονώδεις ασθένειες, όπως η ραγοειδίτιδα (στο μεσαίο στρώμα του ματιού) και η σκληρίτιδα (στο λευκό μέρος του ματιού), που μπορούν να προκληθούν είτε από μόλυνση είτε από αυτοάνοσες καταστάσεις.

Αυγά

Τα αυγά κάνουν καλό στα μάτια αφού περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, καθώς και βιταμίνη Α και ψευδάργυρο, για να κρατά τα μάτια σας υγρά και ασφαλή από τις ελεύθερες ρίζες.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button